sveineka wrote:
Ser at meg og fruen ikke er kommet på listen...... Jeg har betalt inn.... 1 ribbe og en pinne!!
Veldig bra, Svein Erik, men du kunne kanskje gitt beskjed om det på mail, i tråden eller merket giroen om hva det gjaldt...?
For meg så innbetalingen ut som en tastefeil på kontingenten, 340 i stedet for 350...
MEN - Flott at dere blir med! - Regner med at vi klarer å klemme inn en til av hver i bestillingen.
Her er siste oppdatering av listen...
Attachments
Julebordbooking7.jpg (143.04 KiB) Viewed 1400 times
Da er bordet dekket til 16 personer, og vi er klar til VWACB-julebord i morgen!
Jeg vil for ordens skyld informere om at dette ikke er å anse som et vanlig Åpen onsdags arrangement.
Dette er et lukket arrangement for de påmeldte og betalende, og jeg håper dette respekteres
For de påmeldte:
Vi starter opp klokken 1830, maten kommer ca. klokken 1845, så vi begynner bespisningen ca. klokken 1900.
Ta med godt humør og god apetitt...
Da er årets VWACB-julebord over for i år...
Takk til dere som møtte! Dette ble en virkelig fin kveld på alle måter!!!
Det er kjekt å kjøre i gang slike arrangementer når responsen er så pass god og stemningen og humøret blant deltagerne så bra!
Det virket som om alle ble gode og mette, og at alle koste seg godt sammen på BBH i kveld.
Takk for fremmøtet, jeg gleder meg allerede til neste år...
Bilder sier visst mer enn tusen ord, så her er et knippe...
Takker for trivelig julebord, ja! Knallgod mat og godt selskap, koselig!
Last edited by Solan on Wed Dec 14, 2011 11:51 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Takker for kvelden jeg også. Deilig mat og god stemning. Takk for i år, riktig god jul og så satser vi på at neste år blir tørrere og innbyr til enda flere aktiviteter for luftkjølt på hjul. Kjell.
Som alltid, god mat, godt selskap og god stemning.
Dette er en utrolig hyggelig tradisjon, og faktisk det eneste julebordet jeg deltar på i år. Viktig å prioritere!
Synd at ikke flere hadde anledning til å delta, men alle har vel mer enn nok å ta seg til nå før jul.
Ny mulighet neste år...