Noen som har tatt ansvar og bestillt pent vær??

Moderator: Global moderator
Så blir spørsmålet: Skal vi leve med litt regn, hvis det kommer, eller skal vi leve med masse skumle kjemikalier i stedet? Tror ingen vet hva kineserne brukte, det skal man kanskje være glad for.ts wrote: eg kjenner noen som kjenner en som kan fikse bra vær! har spurt de, så får vi se om det holder.. ellers har jeg hørt rykter om at under Beijing-OL sendte de opp noen pulver bomber som gjorde at skyene forsvantKan jo alltids gå sammen hele klubben om et tonn mel og noe dynamitt som vi kan skyte ut fra fanafjellet på morgenen...
Eg syns ihvertfall det er verdt forsøket![]()
drit i kjemikalier. vi skal kun bruke mel! regnvann og mel må jo bli en god blanding.. eller blir det en form for hagel kanskje?VW 181 wrote:Så blir spørsmålet: Skal vi leve med litt regn, hvis det kommer, eller skal vi leve med masse skumle kjemikalier i stedet? Tror ingen vet hva kineserne brukte, det skal man kanskje være glad for.ts wrote: eg kjenner noen som kjenner en som kan fikse bra vær! har spurt de, så får vi se om det holder.. ellers har jeg hørt rykter om at under Beijing-OL sendte de opp noen pulver bomber som gjorde at skyene forsvantKan jo alltids gå sammen hele klubben om et tonn mel og noe dynamitt som vi kan skyte ut fra fanafjellet på morgenen...
Eg syns ihvertfall det er verdt forsøket![]()
Ikke noe enkelt valg...![]()
Ja, pyttsann - vi har hatt vannrette haggelbyger tidligere...Henrik wrote: Litt forverret værvarsel, men pyttsann. Hvilken rundkjøring er det snakk om på vaktlisten?
Smack you silly willy!hans wrote: lurer på hvor mange fra biltilsynet som har med seg notatblokk til vårmønstringen