Earlybay camper Solgt
Moderator: Global moderator
-
- Styret
Sv: Earlybay camper
Motoren går men trenger en gjennomgang. Lekker olje mot girkassen, og fordeleren er ikke rett til motoren. ellers virker den i fin form. http://www.youtube.com/watch?v=5bOUrj_7bI0
02 er bøs.....Bay er grei
Så jo egentlig ikke så gale ut fra di bildene ang rust..
Men er det sånn at kanaler fremme og bak, stigtrinner osv er helt kjeks?
-
- Styret
Ja. det er en del rust i bjelker og utriggere/jekkfester. Cabgulv, hjørner bak, nedkant av innerskjermer osv.Dalland wrote: Så jo egentlig ikke så gale ut fra di bildene ang rust..
- Attachments
-
- IMG_2297 (Small).JPG (50.08 KiB) Viewed 919 times
-
- IMG_2296 (Small).JPG (48.49 KiB) Viewed 914 times
-
- IMG_2298 (Small).JPG (47.09 KiB) Viewed 911 times
Jeg var med og kikket på denne i går. Det er en glimrende bil for dem som ønsker seg en camper og vil forsøke seg med sveiseapparatet. En kan jo også sette bort sveisingen til Tistlo på Voss
En får mye buss-sveisedeler til undersiden her for 5-6000.
Pål skal redusere lageret sitt av biler, så her er det bare å være frempå! Lagringsplassen gjennom vinteren kan en sikkert forhandle seg frem til også hvis det er nødvendig!
Tok ikke du noen interiørbilder også Pål? Den er kul inni.

Pål skal redusere lageret sitt av biler, så her er det bare å være frempå! Lagringsplassen gjennom vinteren kan en sikkert forhandle seg frem til også hvis det er nødvendig!
Tok ikke du noen interiørbilder også Pål? Den er kul inni.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
-
- Styret
Jo, her er et par bilder av interiør.
Klaffebord.[attachment=1]
Klaffebord.[attachment=1]
- Attachments
-
- IMG_2308 (Small).JPG (37.16 KiB) Viewed 925 times
-
- IMG_2309 (Small).JPG (31.28 KiB) Viewed 891 times
-
- IMG_2311 (Small).JPG (38.82 KiB) Viewed 893 times
-
- IMG_2314 (Small).JPG (35.18 KiB) Viewed 894 times
-
- IMG_2312 (Small).JPG (44.44 KiB) Viewed 909 times
-
- DSC01550 (Small).JPG (36.1 KiB) Viewed 917 times
Tror eg må komme ut og se på denne, når er du i lokalet neste gang?
Har forferdelig lyst på den, men har nesten ikke tatt i et sveiseapparat før, men da har jeg jo noe å kose meg med til sommeren...
Har forferdelig lyst på den, men har nesten ikke tatt i et sveiseapparat før, men da har jeg jo noe å kose meg med til sommeren...
Last edited by Dalland on Wed Jan 05, 2011 6:51 pm, edited 1 time in total.
-
- Styret
I morgen kveld lar det seg vel ordne en visning.Dalland wrote: Tror eg må komme ut og se på denne, når er du i lokalet neste gang?
ring 90015011
Erik,skulle gjerne sagt att eg kunne sveist den opp for den heldige kjøpar men desverre so ligger eg so langt bak skjema att eg ikkje tør tenka på å sveisa opp endå ein bay fortløpande..har jo ventelista langt uti 2013 sikkert 
Men det er jo fritt fram å handla sveiseapparat å sveisa sjølv, det ser ut som denne lider av alt det vanlega rusta, som det er ingen veg rundt utanom å sveisa.. Men eit bra prosjekt som vert endå bedre etterkvart. lykke til ny eigar

Men det er jo fritt fram å handla sveiseapparat å sveisa sjølv, det ser ut som denne lider av alt det vanlega rusta, som det er ingen veg rundt utanom å sveisa.. Men eit bra prosjekt som vert endå bedre etterkvart. lykke til ny eigar

TLF: 97419035
Huff, har veldig lyst på sånn bil men etter å ha tenkt litt, så tror eg at eg må se fornuften i at eg verken har tid eller kunnskap til å ta på meg dette prosjektet.
Selg den til tistlo for en femmer
Selg den til tistlo for en femmer

-
- Styret