Det som er litt synd er at det er små gassflasker som følgjer med begge.....kostar like mykje å bytte desse på 5kg som dei på 20. Ca. 1100 kr. Fossdal har ein ny type som er rundt 10kg. Trur dei og kostar rundt 1000 å bytte, men det er inkludert manometer. Startprisen er vel rundt 4000 trur eg. 20kg flasker må leigast til rundt 1800 i året, men det går unna på gassen om ein sveisar eindel.
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Mon Oct 04, 2010 12:16 am
by Tistlo
Tja eg tømte 3 sånne småflasker på ein vinter med sveising på 69en og tytteberet.. so fant eg ut att da var bedre å gå over til større kaliber.
Prisar på eiksenteret voss tatt ut av eigen hukommelse. AGA gass(Mison 18)
Små flaskene kostar ca 1000 lappen i året og 600 å bytta(les: fylla på) Tømmer du dei fortløpande er det ingen butikk med dei små..
Halvstore kostar ca nesten 2000 lappen i året og ca 1500 å fylla opp, men du kan restaurera minst 1 bobla på ei sånn flaska..
Stor flaska kostar noko å 3000 i året, men trur ikkje da e meir enn 1800 å fylla opp då.. Eg har hatt ei sånn stor flaska sidan i fjor sommar-haust..og den er ca halvfull endå!!
Eit bra manometer er ca 900kr
Ivertfall uansett korleis du vrir å vender på da sveising utan gass er som å pissa i motvind mens da regnar
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Thu Nov 04, 2010 5:11 pm
by RZR Andy
Hvem blir først med denne typen utstyr? Ser ut som om karrosserilim også brukes i restaurering av klassikere borti statene i økende grad.
Interessant at strekkstyrken dobles...
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Thu Nov 04, 2010 6:38 pm
by Sandvik996tt
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Thu Nov 04, 2010 6:42 pm
by RZR Andy
Heldiggris!
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Thu Nov 04, 2010 10:31 pm
by Tistlo
Av ein eller an grunn får eg assosiasjonar til popnagler,glassfiber og sparkel når eg tenker på LIM
Men punktsveisar er eit veldig hyggeleg redskap, sjølv om eg har høyrd mykje stygt om dei ein-sides punktsveisarane
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Thu Nov 04, 2010 11:04 pm
by StarBugs Geir
På Guffen skal eg bruke karrosserilim når eg bytter batteriplata. Selvsagt for å unngå sveising i lakkerte flater. Blir sterkt som f....., og er helt ok hvis det er skikkelig gjort synes jeg. Sveiser mot motorrom og innerskjerm .
For en hobby-mekker kan jo lim enkelte steder være et godt alternativ. Spesielt der det er stor fare for at store plateflater slår seg....
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Thu Nov 04, 2010 11:15 pm
by RZR Andy
MB Geir wrote:
På Guffen skal eg bruke karrosserilim når eg bytter batteriplata. Selvsagt for å unngå sveising i lakkerte flater. Blir sterkt som f....., og er helt ok hvis det er skikkelig gjort synes jeg. Sveiser mot motorrom og innerskjerm .
For en hobby-mekker kan jo lim enkelte steder være et godt alternativ. Spesielt der det er stor fare for at store plateflater slår seg....
Godt poeng! Dessverre er det ikke alle som er klar over at det må brukes skikkelig karrosserilim, så smører de på sikaflex i troen på at det gjør susen. Og klatter over med tectyl... lurer kanskje en og annen godtroende kjøper eller til og med EU-kontrollør, men stort sett blir det bare ris til egen ræv!
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Thu Nov 04, 2010 11:45 pm
by Tistlo
Er det egentlig nokon som selger sånt i området? om eg har skjønt ting rett so er den limen skamdyr??
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Fri Nov 05, 2010 9:15 pm
by RZR Arve
Jeg fikk med et sett med karrosserilim når jeg kjøpte slittbussen. Har ikke prøvd det enda, men har stor tro på at det funker bra. Settet kostet ifølge selger ca kr 5000,- inkl pistolen. Ligger ute hos Rolf, håper han kan teste det ut for meg til jeg skal gå i gang med bussen!
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Fri Nov 05, 2010 11:05 pm
by RZR Andy
...og den panelen døpes herved "Sticky Vicky"
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Sat Nov 06, 2010 1:11 am
by Tistlo
5000 helder jo til eit relativt brukande sveiseapparat da Heftig pris for ei tuba lim og ein fugepistol??
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Sat Nov 06, 2010 10:28 am
by StarBugs Geir
Dyrt for ei limtube og pistol. Billig i forhold til å lakke opp igjen (og i verste fall rette) store delar av bilen etter sveisearbeid......
Synes dette er spesielt aktuelt på områder der ein bytter ut karrosserideler, og vil unngå sveising i rustfrie, lakkerte flater. Heilt ok framgangsmåte etter mi meining. Har ein originallakk, eller jevn fin patina, er det eit enormt arbeid å få rettearbeid "usynleg". Det vil sei, ikkje for Norwegian (eller Bulken?) Hammerworks........ men for oss andre .
Sv: Sveise apparat. hvilke?
Posted: Sat Nov 06, 2010 11:47 am
by Tistlo
Heilt klart kongeløysing framfor å måtta slipa ned og lakka opp igjen ein flekk og risikera att ein bommar på fargen eller noko. Men då er vel kjernen av problemet att bilen har blitt lakkert FØR all rusta er tatt
Nei trur nok att det funkar heilt fint med den limen, synd den er so skamdyr då, men i ditt tilfelle er det verdt pengane