Erika: Skal slenge ut bilde når viftehuset er ferdig lakket
Jon T: Ikke montert noe ennå, men tror ikke jeg trenger shims likevel..taim vil sjåo. Se om jeg kan få montert det i helgen.
17'' Fuchs synes jeg blir for stort på Ghia. 15'' derimot skal bli bra tror jeg.
Felgene dine er de feteste og lekreste i byen Morten, don't listen to anybody sayin' nothin' else! Ghiaen din blir ennå mer headturner enn den allerede er!
Kjekt å ha selskap på Breistein, forresten, ikveld var det jo skikkelig folksomt der ute en stund!
Kjører du forresten samme eksosen som du hadde på GreenBug'en også?
Det er heldigvis DIN smak som gjelder på din bil, Morten
Last edited by Solan on Wed Oct 06, 2010 2:48 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Jeg er enig i at felgene dine blir perfekt. 17 fuchs kan bli litt heavy. Men en "lettere" og luftigere 17 felg kunne funket. Hadde vært gøy å sett din bil laaaaav med Radar.......men som sagt, den blir jo perfekt .
[attachment=1]
Kunne ikke dy meg, så det ble litt leking med pcen
[attachment=2]
[attachment=3]
Attachments
Wim_LayLow_Light.jpg (56.08 KiB) Viewed 1304 times
ghia2.jpg (39.69 KiB) Viewed 1299 times
ghia4.jpg (39.82 KiB) Viewed 1311 times
Last edited by Anonymous on Wed Oct 06, 2010 10:58 am, edited 1 time in total.
MB Geir wrote:
Jeg er enig i at felgene dine blir perfekt. 17 fuchs kan bli litt heavy. Men en "lettere" og luftigere 17 felg kunne funket. Hadde vært gøy å sett din bil laaaaav med Radar.......men som sagt, den blir jo perfekt .
[attachment=1]
Kunne ikke dy meg, så det ble litt leking med pcen
[attachment=2]
[attachment=3]
hehehe..ble fett det der...men...en gang Fuchs, alltid Fuchs
Solan wrote:
Felgene dine er de feteste og lekreste i byen Morten, don't listen to anybody sayin' nothin' else! Ghiaen din blir ennå mer headturner enn den allerede er!
Kjekt å ha selskap på Breistein, forresten, ikveld var det jo skikkelig folksomt der ute en stund!
Kjører du forresten samme eksosen som du hadde på GreenBug'en også?
Det er heldigvis DIN smak som gjelder på din bil, Morten
Planen er samme eksos som Greenbugen ja
Helt riktig at det er min smak som gjelder på min bil Svein..hehe...og da blir det Fuchs