Liste av deler som mangler: Låsesylindre til 3 dører.
Foten til bordet reflektorer til baklys
Bakfanger
høyre hjørne av frontfanger
Listen blir vel lenger
Last edited by orangenotch on Thu Jan 13, 2011 1:30 am, edited 1 time in total.
amubus wrote:
Grattis m bay... Den husker eg da den gikk her på Nesttun. Litt merkelig den der, for alle bayer eg har sett med orig. vinduer, så er bakerste vindu på sidene skrå inn mot luftinntaket, men på denne er de rett ned.....
Hadde du noe svar på dette? Er det en ombygd panel? Ser ut som det er satt inn "midt-rute" utfra bildene. Er jo litt stilig hvis dette er unikt for denne. Tøff patina!
Har vel ikke blitt så mye klokere. M-kodene sier ikke noe om camping innredning og de bakre rutene er som midtruter ja. Får bestille fødselsattest fra Tyskland kanskje?
RZR Sune wrote:
Alt for kul for salg denne Pål. Sett bort litt sveising så tar du en ekstra tur Offshore.....
Sssssssss
For mange prosjekt og lyst til å trappe ned litt med vw, så løp og kjøp.
Mulig jeg overhaler motoren før våren. Litt lettere å få den solgt kanskje. Ellers så kan den jo selges i deler...
Motoren trengte ikke overhaling . Kun ettertrekking av topper, ny simmering mot svinghjul og justering av ventiler skulle til før den sviver pent. Forgasser og dynamo er av nyere dato, og varmeboksene er nyere originale VW T2. http://www.youtube.com/watch?v=dz0Gi_XLlQk
Last edited by orangenotch on Tue Jan 18, 2011 4:30 pm, edited 1 time in total.
Schmekk tell med noen sveisedeler nå, og gå på med krum hals, så har du fin patina-camper til sesongen begynner! 8)
Last edited by Solan on Tue Jan 18, 2011 4:47 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
orangenotch wrote:
Motoren trengte ikke overhaling . Kun ettertrekking av topper, ny simmering mot svinghjul og justering av ventiler skulle til før den sviver pent. Forgasser og dynamo er av nyere dato, og varmeboksene er nyere originale VW T2.
orangenotch wrote:
Motoren trengte ikke overhaling . Kun ettertrekking av topper, ny simmering mot svinghjul og justering av ventiler skulle til før den sviver pent. Forgasser og dynamo er av nyere dato, og varmeboksene er nyere originale VW T2.
Syns det var mye bankelyder av den...
He he... Ja det pågår retting av karosseriet på Trygve sin oval i bakgrunnen. Det er ikke maskinsten som banker på og vil ut
Som Rocket-Racing skriver VW-Norge i dag:
Som bruksbilmotor er det lite som slår 1500 og 1600 singel(port). Fin kombinasjon av krefter, bensinforbruk og holdbarhet. Kjører selv oval med 1600 singel som bruksbil hele sommeren. "Bussmotoren" har glimrende drag i motbakker og bruker rundt 0,65 på mila..