Time på voss må desverre forhåndsbestillast i god tid, venterommet er fullt
Men den her bilen kan verta styggkul med dei planane du har lagt på bordet Når da gjeld prioriteringar skråstrek tvil so e da viktigt å tenkta på att dersom du prioriterar fyrst, da som gjer deg mest kjøyreglede etcetc i kommande sesong, sånn att du då har motivasjon til å gje gass på eit større-vansklegare-bedre prosjekt etter kommande sesong.. vist du skjønner ka eg prøver å fortella her..
edit: E du itvil, gje gass. var da ein som sa
Last edited by Tistlo on Wed Sep 08, 2010 12:16 am, edited 1 time in total.
Godt å se at Elias sin gamle vogn får litt einsatz igjen!
Har sett litt gjennom "løsøreregisteret" i dag og funnet frem forstilling og noen bremsetromler (brukte + nye)
Om motor skulle bli noe problem så løser vi det ganske greit tror jeg.
Da har jeg smelt i gang en gibba bestilling fra US of A som Borat ville sagt det. Jet Carrier tar seg av frakten denne gangen. Har litt jobb med karosseriet før jeg egentlig trenger de nye delene så det er like greit å ta sjøveien og betale en brøkdel av UPS flyfrakt.
Da er prosjektet litt på gang.... gleder meg stort!
det ble fra cip 1 denne gangen, men det er tilfeldigheter. Bestiller like ofte fra Wolfdburg West. WW er bedre på reprodeler, men skal en ha standard slitedeler kan en velge German quality som regel på Cip1. Da er det gode saker... made in China....nei takk!
Da ser jeg at delene er shippet fra California med retning New Jersey og Jet Carrier. Tok normal frakt fra California til New Jersay siden resten også skulle gå på tregpost.
Fikk handlet meg felger i går av Jon T. I mangel av 356 felger blir det 66-67 felger. Jon T hadde kjøpt noen svarte pulverlakkerte felger av Tom R (selveste vw2you) i hine håre dager som han nå solgte videre til meg. Dette blir vinterfelger. Håper å få tak i 356 5,5" til sommeren.
Er på jakt etter vinterhjul. Ønsker helt å ha enten 155-15 eller 165-15 i fullprofil. Tommy har 2 stk som jeg skal se på, men om noen kan tipse meg om 2 til så sleng ut i tråden eller ring meg. ( se telefon nummer i profilen min)
Ellers har det kommet en og annen godsak i posten som jeg trenger for prosjektet. Kan slenge ut litt bilder ettehvert.
Lang liste med "things to do" før delene kommer om en måned. Rekker jeg EU før snøen har lagt seg? I fjor var det 18 desember.... den skal jeg slå big time!