Page 2 of 42

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Mon Feb 04, 2008 3:08 pm
by RZR Sune
Det er gledelig å høre at du har tatt til fornuft Svein. Så får vi diskutere høyden på Bløygen en annen dag. Men du må jo starte et sted!!!;)
Gleder meg til å se Grynet!!Er du hjemme i kveld? Andre og jeg tar gjerne en tur ?


Sune:)

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Mon Feb 04, 2008 3:26 pm
by Solan
Jeg er hjemme, vøttø, bare kom, the more the merrier!

Ta med arbeidstøy.... :P

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Mon Feb 04, 2008 5:58 pm
by RZR-Marius
Balljoint er jo morro å senke det! er jo nesten så det holder bare med spindler i første omgang, det er en kjapp jobb uten større problemer! Vi gjorde dette på Lars Kaasins -66 for en stund siden, kosejobb!

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Tue Feb 05, 2008 12:30 am
by RZR Andy
Da er Grynet inspisert, takk for kaffen også Svein! Magnus er i støtet på shining av vognen, så her ligger det an til riktig å bli stil på greiene! Godt jobbet med pussingen, Magnus. Det er kjekt når den norske ungdommen vokser opp med sånne ideelle idealer (blir det en 1300 SS (spindler + sprintstars) dette? Vi tar gjerne en gjennomgang på hvordan du senker, Magnus - bare hyggelig det!
Step aside, Svein og la de unge få slippe til med sparepengene sine, så blir dette strøkent ;D!

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Tue Feb 05, 2008 8:51 am
by RZR Sune
Takk for i går Svein. Magnus er inne på noe når det gjelder looken her. Blir helt topp dette!

Snakkes
S

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Tue Feb 05, 2008 6:47 pm
by VW 181
Hmmm....
Dette høres spenstig ut, Svein.. Skal bli kjekt å se hva som kommer ut av dette???

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Tue Feb 05, 2008 9:46 pm
by GreenBug

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Tue Feb 05, 2008 11:16 pm
by Solan
Oi, det så ut til å være mye bil for penga... Ha'kke sjans til å matche den prisen der hvis jeg skal sette min i den standen og med det utstyret, jaffal.

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Wed Feb 06, 2008 10:14 am
by RZR Andy
Skal ikke SÅ mye til da! Et lite knepp ned bak og nye spindler fremme så er du der.

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Wed Feb 06, 2008 12:15 pm
by erika
Hvis du skal kjøpe senkespindler - så kan vi kanskje bestille sammen? Skal ha et par senkespindler (for skivebrems) til BJ med TUV godkjenningspapirer fra CSP.

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Wed Feb 06, 2008 12:45 pm
by Solan
RZR-Andy wrote: Skal ikke SÅ mye til da! Et lite knepp ned bak og nye spindler fremme så er du der.
nei, ikke SÅÅ mye, bare interiør, motor, lakk, felger, senking, skiver..... :P

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Thu Feb 07, 2008 4:52 pm
by RZR-Jånni
Solan wrote: Turen gikk bra
med kun opphengt gass
opphengt fjernlys (ingen merka noe til det vanvittig blendende lyset fra 6-voltspærene...)
og gasswire som hoppet av som eneste trøbbel.
Mange småfeil da, for å være ny bil. :P Garanti? :)

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Thu Feb 07, 2008 11:50 pm
by Solan
Naaaa, dårlig med det... :-\

...men jeg tenkte du kunne ta en motor-tune-up på'n  ;D

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Sun Feb 10, 2008 5:04 pm
by RZR-Jånni
Solan wrote: Naaaa, dårlig med det... :-\

...men jeg tenkte du kunne ta en motor-tune-up på'n  ;D
Dæ bli dyjt førr dæ!  :P Jeg kjører Møller-priser jeg vettu.  :angel:

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"

Posted: Sun Feb 10, 2008 6:11 pm
by RZR Andy
Timeprisen er en ting, men det er diett og reisepenger som priser deg ut, Jå9! Nei, dette må vi kunne få stell på lokalt, Svein. Hvordan gikk cruisingen i dag da? Tok Magnus noen heftige bilder?