Page 2 of 42
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Mon Feb 04, 2008 3:08 pm
by RZR Sune
Det er gledelig å høre at du har tatt til fornuft Svein. Så får vi diskutere høyden på Bløygen en annen dag. Men du må jo starte et sted!!!;)
Gleder meg til å se Grynet!!Er du hjemme i kveld? Andre og jeg tar gjerne en tur ?
Sune:)
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Mon Feb 04, 2008 3:26 pm
by Solan
Jeg er hjemme, vøttø, bare kom, the more the merrier!
Ta med arbeidstøy....

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Mon Feb 04, 2008 5:58 pm
by RZR-Marius
Balljoint er jo morro å senke det! er jo nesten så det holder bare med spindler i første omgang, det er en kjapp jobb uten større problemer! Vi gjorde dette på Lars Kaasins -66 for en stund siden, kosejobb!
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Tue Feb 05, 2008 12:30 am
by RZR Andy
Da er Grynet inspisert, takk for kaffen også Svein! Magnus er i støtet på shining av vognen, så her ligger det an til riktig å bli stil på greiene! Godt jobbet med pussingen, Magnus. Det er kjekt når den norske ungdommen vokser opp med sånne ideelle idealer (blir det en 1300 SS (spindler + sprintstars) dette? Vi tar gjerne en gjennomgang på hvordan du senker, Magnus - bare hyggelig det!
Step aside, Svein og la de unge få slippe til med sparepengene sine, så blir dette strøkent

!
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Tue Feb 05, 2008 8:51 am
by RZR Sune
Takk for i går Svein. Magnus er inne på noe når det gjelder looken her. Blir helt topp dette!
Snakkes
S
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:47 pm
by VW 181
Hmmm....
Dette høres spenstig ut, Svein.. Skal bli kjekt å se hva som kommer ut av dette???
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Tue Feb 05, 2008 9:46 pm
by GreenBug
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Tue Feb 05, 2008 11:16 pm
by Solan
Oi, det så ut til å være mye bil for penga... Ha'kke sjans til å matche den prisen der hvis jeg skal sette min i den standen og med det utstyret, jaffal.
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Wed Feb 06, 2008 10:14 am
by RZR Andy
Skal ikke SÅ mye til da! Et lite knepp ned bak og nye spindler fremme så er du der.
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Wed Feb 06, 2008 12:15 pm
by erika
Hvis du skal kjøpe senkespindler - så kan vi kanskje bestille sammen? Skal ha et par senkespindler (for skivebrems) til BJ med TUV godkjenningspapirer fra CSP.
Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Wed Feb 06, 2008 12:45 pm
by Solan
RZR-Andy wrote:
Skal ikke SÅ mye til da! Et lite knepp ned bak og nye spindler fremme så er du der.
nei, ikke SÅÅ mye, bare interiør, motor, lakk, felger, senking, skiver.....

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Thu Feb 07, 2008 4:52 pm
by RZR-Jånni
Solan wrote:
Turen gikk bra
med kun opphengt gass
opphengt fjernlys (ingen merka noe til det vanvittig blendende lyset fra 6-voltspærene...)
og gasswire som hoppet av som eneste trøbbel.
Mange småfeil da, for å være ny bil.

Garanti?

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Thu Feb 07, 2008 11:50 pm
by Solan
Naaaa, dårlig med det...
...men jeg tenkte du kunne ta en motor-tune-up på'n

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Sun Feb 10, 2008 5:04 pm
by RZR-Jånni
Solan wrote:
Naaaa, dårlig med det...
...men jeg tenkte du kunne ta en motor-tune-up på'n
Dæ bli dyjt førr dæ!

Jeg kjører Møller-priser jeg vettu.

Sv: Min 66 typ1 1300 - "Grynet"
Posted: Sun Feb 10, 2008 6:11 pm
by RZR Andy
Timeprisen er en ting, men det er diett og reisepenger som priser deg ut, Jå9! Nei, dette må vi kunne få stell på lokalt, Svein. Hvordan gikk cruisingen i dag da? Tok Magnus noen heftige bilder?