Det er ikke det samme å diskutere VW veteran biler når man ikke eier en selv

Moderator: Global moderator
Syns egentlig det har vært dårlig med bilder og reportasjer fra ting i det siste her.. Ventet vel egentlig på en litt større rapport fra dette møtet, men siden det ikke kom noe så gikk det i glemmeboken. Synd..Solan wrote: Hva med å legge ut noen bilder fra møtet her...?
Skal du teste min kunnskap om boble Marius?RZR-Marius wrote: Og Irmelin, hva er det som er rett høyde på en 03? Original? Eller....?
![]()
Jeg ble litt målløs jeg nå.Irmelin wrote:Skal du teste min kunnskap om boble Marius?RZR-Marius wrote: Og Irmelin, hva er det som er rett høyde på en 03? Original? Eller....?
![]()
Eg har ikke helt peiling enda når det gjelder senking av bobler, men eg vet at bakstillingen på bobler ikke er som de fleste biler. Fordi det er ingen fjærer bak på boblen. Fjærsystemet bak boblene kalles torsionfjæring. Original vinkel på fjærplaten er 20 grader. Desto lavere tall betyr lavere bil. Men hvorfor blir boblene senket mer fremme enn bak egentlig? Eg skal i hvert fall senke boblen min
.. Har bare instruksjonsbok til VW 1300 og 1200, som allerede har vært mye i garasjen ser eg, mange sider som er skitten og ødelagt. Tror det er morten som har brukt den mye til greenbugen sin
![]()
Irmelin wrote:
Eg skal i hvert fall senke boblen min..
Da er det på tide å ta seg en tur ja.jayster wrote: Hei eg har aldri vært på møte i vwacbhar ikke såmye peiling om tekniske deler,eg bare kjøre de!
Men eg har lyst å kommer,har vært medlemnå i snart tre år,sådet påtide at eg kommer,er det lett å finner ikke så kjent der ute, og kommer fra Arna i min sexy sierra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ingen bug ennå![]()
![]()
![]()
Ja, må stemme i med JonA her - da er det virkelig på tide!!RZR-Jånni wrote:Da er det på tide å ta seg en tur ja.jayster wrote: Hei eg har aldri vært på møte i vwacbhar ikke såmye peiling om tekniske deler,eg bare kjøre de!
Men eg har lyst å kommer,har vært medlemnå i snart tre år,sådet påtide at eg kommer,er det lett å finner ikke så kjent der ute, og kommer fra Arna i min sexy sierra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ingen bug ennå![]()
![]()
![]()
Sierraen får du bare parkere litt i skyggen, så går det bra.
![]()