Da skjer det endelig litt på denne bilen i abc også idag har jeg hjelpa svein med litt sliping selv om det ser ut som svein liker det best selv det her blir bra sjefen!!!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Hmm du har vært å kikka på min Svein.. Tror nesten eg må ta en tur å kikke på din.. Ser ut som dere har god stemning i garasjen
dukker nok opp en dag fruen "bare må" på Ikea
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Kjernekarer fra FLORØ er det alltid kjekt å få besøk av! Lenge siden sist nå, forresten!
Gi en lyd så skal jeg forklare veien.
PS: Så i en ikea-annonse at salget der kun varer til og med 10. januar, så da må frua snart sale opp!
Last edited by Solan on Thu Jan 08, 2009 3:23 pm, edited 1 time in total.
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
- Giroverføringa fikk vi endelig av (puh!)
- Hele forstillinga er nå tatt av
- Girkasse og bakhjulsoppheng er tatt av
- Vi fikk drekki mye kaffe og spist sjokolade...
"Hjellestad Slip og Mekk" kom på utrykning, da ble det dreis på sakene. Stor takk også til Arne Fasty og Tommy T-bar for knallinnsats!
Nå er det bare resten igjen
Har'u no'n bilder fra igår du kan slenge ut, Tommy....?
Har jo "forbud" mot å bruke kveldene i garasjen for tiden, men det sto ikke noe om andre sine..
Nå må vi alle hjelpe Svein med å huske å handle inn gassbrenner... anbefaler denne
17-601 229,00 kr
Jeg så det var lys på Kranken da jeg kjørte hjem kl halv på midnatt, men da var jeg for slitin i knea...
Ellers var'e rimelig fullt rundt Bløygis'en på abc igår, fire mann i varmedress var god knall.
Men jeg skal si fra neste gang det blir storeslem, så ska'ru få værra med, Marius 8) Men ellers så er det veldig ofte folk på abc, (oftere enn på Hop, har jeg inntrykk av...) så det er bare å komme innom nårsomhelst!
Hans Martin var forresten innom en tur og kasta glans over arrangementet også.
Glemte forresten å takke Rolf'en for hjelpa sist: God knall, Rolf vi skal prøve å få komplettert verktøyet litt mer til neste gang du kommer, vi er ikke vant til å betjene proff-mekanikere vi, vettu...
Last edited by Solan on Wed Jan 14, 2009 1:37 pm, edited 1 time in total.