Ser til min overraskelse det er andre som har brukt penger på å registrere regenstadt.no domenet. Forstår jo godt at slike domener går som varmt hvetebrød om dagen!! Tror det var Dagbladet som prøvde å kjøpe vg.com en gang for så å linke det til dagbladet.no. Flott lite stunt det for å skaffe seg blest

bare lurte på en liten sak.....syns det er litt pussig at det er samme person som har registrert alle vwacb domenene som også har registrert regenstadt.no. Greit å vite at kontigentpengene våre blir brukt til fornuftige formål som dette! Savner et lite utspill fra styret i VWACB her, da registrator faktisk sitter i styret. En styre besluttning å regge regenstadt.no og peke det til vwacb?
Vi føler oss beæret i RZR for en slik gest at noen ønsker å bruke penger på å registrere regenstadt.no. Når en klikker seg inn på regenstadt.com har vi jo i åresvis hatt vwacb på vår anbefalte linker side. Kanskje det var samme gesten dere prøvde på, men fikk det ikke helt til? Det er jo bra fremmøte fra Regen gjengen på de fleste arrangementene til VWACB og vi er jo alle medlemmer så dette er jo litt pussig at styret ønsker å eventuelt motarbeide en liten gruppe av klubben. Kjenner ikke igjen denne holdningen i den gjengen jeg har møtt i styret. Jeg har bare truffet supre entusiaster i styret som benytter masse fritid på å holde klubben i gang og som er positiv til det meste.
Som sagt vi er beæret for oppmerksomheten, men det er vel snart på sin plass å få en liten oppklaring fra styre på denne flotte oppmerksomheten. Personlig syns jeg dere gjør en strålende jobb og jeg trives ellers godt som medlem i vwacb, men det må være lov å stille spørsmål om bakgrunnen til dette?
Dere for ta en titt selv og gjøre deres egne konklusjoner: http://www.norid.no/domenenavnbaser/
Kjør debatt!
Sune