1302 S
Moderator: Global moderator
Sv: 1302 S
Har sendt mannen sms om denna karamellen før kl 22, men han legger seg tidlig, vøttø...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sv: 1302 S
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Sv: 1302 S
Heianemann - der var det mye godsaker for pengene! Metallic blå er jo en winnah!
Sv: 1302 S
Jepp!RZR Andy wrote: Heianemann - der var det mye godsaker for pengene! Metallic blå er jo en winnah!

Og godsakene kommer med en pris, nærmere bestemt 8.700,- Euro.

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Sv: 1302 S
Den er jaggu gniten som synes dette er dyrt!!!
Du får neppe en FIA godkjent rallyboble for under 100K i Norge - kanskje uten motor om du er heldig!
Dette er latterlig GRISEBILLIG for den bilen, sammenlign den med hva Rallybugs forlanger for sin Monte Carlo-1303, DEN er nok fornuftig og realistisk priset.

Dette er latterlig GRISEBILLIG for den bilen, sammenlign den med hva Rallybugs forlanger for sin Monte Carlo-1303, DEN er nok fornuftig og realistisk priset.
Sv: 1302 S
Det er faktisk gitt vekk ja, det kommer jo litt an på hvordan den ser ut også selvfølgelig...
Sv: 1302 S
Ikke denne, men konseptet/spec blir det nok mye samme
Sv: 1302 S
Er jo ikke ute etter en rallybil, da...
Jeg ser jo at man får mye for pengene, men det er ikke dette jeg er ute etter. Gniten? Hmm, skeptisk
Jeg ser jo at man får mye for pengene, men det er ikke dette jeg er ute etter. Gniten? Hmm, skeptisk

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Sv: 1302 S
Se på spesifikasjonene, JH! Alternativet er å
Kjøpe en rusten/sleten 1302 (siden det finnes knapt noen rustfrie!)
- Kjøpesum 5-10000
- Bruke 15-20000 i sveisearbeid + deler
- 20-30000 i lakkering
- så vil du gjerne trenge litt utskifting av slitedeler og en overhalt motor, legg f.eks. til 20000+ for en Remtec 1641 fra Unneberg.
Alt fra 50-100000 er mulig å bruke på et objekt trenger endel arbeid. Og enda mer om den skal være ekstra strøken! Og da er den knapt mer enn en vanlig original restaurert 1302S i andre enden av prosjektet.
Aner jo ikke mer om denne enn det som er beskrevet. Men siden den er FIA-godkjent for løp MÅ den være teknisk topp. Hva Rallybugs har brukt for å bygge opp sin på tilsvarende måte er et åpent spørsmål, men alt i sånne deler er dyrt - kanskje har den kostet et sted mellom 250 og 300k her i landet.
Hvis en da tar regnestykket på nytt, så mener jeg at de som synes den averterte bilen er dyr, er gnitne hvis de ikke vil betale det den koster... At det ikke er en løpsbil (denne er godkjent for veibruk) du er ute etter er en annen sak - her snakker jeg om bilen, ikke deg som leter etter 1302 i den berømte høystakken!
Fresh international FIA-papers,
new:
rollergate,
raceseats + racebelts, 10000
4 x extra lamps, 5000
Halda-km-instrument, 10000
1.6 engine with drysumpsystem 2x48 Italy IDA:s etc, 60000?
racegearbox with longer 1+2 and shorter 3+4 + ZF irs-splitlimiter, 20000?
Bilstein-shocks, 8000
platewheels + extra platewheels with winter racetyres. 10000
Just passed street checkingcontrol=papers ok. The engine is just uppdated driven max 100km on the street. Metallicblue, no rust.
This car has rallyhistory from early 1980:s. = priceless
Denne?

Kjøpe en rusten/sleten 1302 (siden det finnes knapt noen rustfrie!)
- Kjøpesum 5-10000
- Bruke 15-20000 i sveisearbeid + deler
- 20-30000 i lakkering
- så vil du gjerne trenge litt utskifting av slitedeler og en overhalt motor, legg f.eks. til 20000+ for en Remtec 1641 fra Unneberg.
Alt fra 50-100000 er mulig å bruke på et objekt trenger endel arbeid. Og enda mer om den skal være ekstra strøken! Og da er den knapt mer enn en vanlig original restaurert 1302S i andre enden av prosjektet.
Aner jo ikke mer om denne enn det som er beskrevet. Men siden den er FIA-godkjent for løp MÅ den være teknisk topp. Hva Rallybugs har brukt for å bygge opp sin på tilsvarende måte er et åpent spørsmål, men alt i sånne deler er dyrt - kanskje har den kostet et sted mellom 250 og 300k her i landet.
Hvis en da tar regnestykket på nytt, så mener jeg at de som synes den averterte bilen er dyr, er gnitne hvis de ikke vil betale det den koster... At det ikke er en løpsbil (denne er godkjent for veibruk) du er ute etter er en annen sak - her snakker jeg om bilen, ikke deg som leter etter 1302 i den berømte høystakken!

Fresh international FIA-papers,
new:
rollergate,
raceseats + racebelts, 10000
4 x extra lamps, 5000
Halda-km-instrument, 10000
1.6 engine with drysumpsystem 2x48 Italy IDA:s etc, 60000?
racegearbox with longer 1+2 and shorter 3+4 + ZF irs-splitlimiter, 20000?
Bilstein-shocks, 8000
platewheels + extra platewheels with winter racetyres. 10000
Just passed street checkingcontrol=papers ok. The engine is just uppdated driven max 100km on the street. Metallicblue, no rust.
This car has rallyhistory from early 1980:s. = priceless
Denne?

Last edited by Anonymous on Wed Feb 17, 2010 9:05 pm, edited 1 time in total.
Sv: 1302 S
Trolig en av disse den røde eller grå http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,11368.0.html
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Sv: 1302 S
Enda en, antagelig - siden den var blå metallic? Eller omlakkert? Uansett, herlig info - men vi får vel kanskje gi oss her siden dette er en "ønskes kjøpt tråd", racer har jo JH allerede på gang? 

Sv: 1302 S
Jepp, ellers må jeg sendeRZR Andy wrote: Enda en, antagelig - siden den var blå metallic? Eller omlakkert? Uansett, herlig info - men vi får vel kanskje gi oss her siden dette er en "ønskes kjøpt tråd", racer har jo JH allerede på gang?![]()

Er på utkikk etter en vanlig 1302 s, ikke noe rått racebygge..
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Sv: 1302 S
hallo jon
jeg skal kansje selge min grønne nå ,det har dukket opp noen annet intressant , hvis du er intressert ring meg på 95943661.
er på land i ettermiddag
den grønne i stavanger .
tom ivar bussmannen
jeg skal kansje selge min grønne nå ,det har dukket opp noen annet intressant , hvis du er intressert ring meg på 95943661.
er på land i ettermiddag
den grønne i stavanger .
tom ivar bussmannen