"ny" transporter
Moderator: Global moderator
Sv: "ny" transporter
Derfor så pleier sånne biler å vera ukjente til dei plutselig dukker opp med ein høg prislapp! Og godt er det!
TLF: 97419035
Herlig ! Morsomt at det dukker opp slikt innimellom.
For meg er dette dog litt tve-egget.
Hvis man kjøper slikt - er jeg redd man knapt vil bruke bilen. Den blir bare parkert - for å ikke påføre flere km.
...og dèt passer jo ikke alle. Bilen blir rett og slett for fin/for spesiell
For meg er dette dog litt tve-egget.
Hvis man kjøper slikt - er jeg redd man knapt vil bruke bilen. Den blir bare parkert - for å ikke påføre flere km.
...og dèt passer jo ikke alle. Bilen blir rett og slett for fin/for spesiell

enig med det t2.... Hadde vært kult om noen i klubben dukket opp med fullt rustet brannbil, gjerne med henger og...:-) Da hadde vi hatt både politi, ambulanse og brannbil i klubben...:-)
Innvestering er det nok, med godt vedlikehold, tørr garasje, forblir original og litt stell skal det godt gjøres at denne faller i verdi på 10 år. Om du kunne fått mer avkastning på 90.000 i andre markeder er en annen diskusjon.Sander wrote: Dvs at dette neppe er ei investering? Om landet er "fullt" av gamle brannbilar med lav km vil vel verdien være desto lågare.
Eg hadde brannbil tidlegare, 69 mod med 34000 km på teljaren. Eg trudde den var lite brukt...
Og den solgte du?!?!heljo wrote: Eg hadde brannbil tidlegare, 69 mod med 34000 km på teljaren. Eg trudde den var lite brukt...

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
var vel denne det: http://www.vwacb.com/treff/varmonstring/02/01.jpgheljo wrote: Eg hadde brannbil tidlegare, 69 mod med 34000 km på teljaren. Eg trudde den var lite brukt...
http://www.vwacb.com/treff/varmonstring/02/03.jpg
der var den ja! Gjekk til stavanger, meinar eg. Hadde dessverre ikkje plass til å oppbevare den, stod ute heile året, og då kunne eg like godt selge til nokon som tok bedre vare på den.
du spurte endel ganger om eg ville kjøpe den... gikk noen runder med meg sjøl der, men hadde ikke plass sjøl....:-(
hehe.. veit nokon korleis eg søker på nettet for å finne ut kven som eig den no...? Har litt lyst å ha den tilbake, men prisen er vel gått til himmels. Og plassen er egentlig ikkje mykje bedre heller.. 

ringe satans vegvesen/Bergen trafikkstasjon og oppgi reg nr så får du eier.....eller Ved å sende REGNR til 2282 vil du etter kort tid mottaheljo wrote: hehe.. veit nokon korleis eg søker på nettet for å finne ut kven som eig den no...? Har litt lyst å ha den tilbake, men prisen er vel gått til himmels. Og plassen er egentlig ikkje mykje bedre heller..![]()
opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet.
ps lever i beste velgående i Rogaland.....:-)
Last edited by amubus on Wed Aug 26, 2009 10:18 pm, edited 1 time in total.
Då er det kanskje samme eigar enno og. Og eg trur kanskje den har det best der den er då.
Du kan også sende epost til:
kontaktsenteret@vegvesen.no
med regnr. så får du historikk på bilen, med eiere osv.
med regnr. så får du historikk på bilen, med eiere osv.

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Snik reklame?Solan wrote: Du kan også sende epost til:
med regnr. så får du historikk på bilen, med eiere osv. :)