Page 10 of 10
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Thu Aug 06, 2015 2:56 am
				by hans
				Pfff . .. solgte Polizeien i fjor en gang og har angret siden. Husker egentlig ikke hvorfor den ble solgt. . . spurte minstejenta i dag om jeg fikk lakkere 03 om fra gull til hvit og grønn...  "#"%&&%"! i "!#%%" heller Pappa!" Lise 6 år   (ok, lett omskrevet men med samme budskap) 
Hadde en 1600 motor klar men grunnet mystiske lyder under oppstart ble den revet igjen og delt. Fant der en bit mystisk som lå i en lagerbane og hadde laget et sår.
(Hadde jeg betalt for dropboxen min skulle jeg linket et bilde av saligheten)
Planen er derfor gjort om og en 1300 dobbelport blir nå strippet og stelt og bygd om til 1600. 
1915 motoren som jeg har planer om mangler per tiden blokk så det prosjektet lar vente på seg enn så lenge. Sikkert like greit med tanke på hvor flink jeg er med de andre motorene 

 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Thu Aug 06, 2015 1:36 pm
				by jayster
				Ikke scc?
			 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Thu Aug 06, 2015 4:25 pm
				by hans
				nei. fruen la ned veto, noe som var like greit med tanke på at jeg prøver ferdigstille en leilighet 

 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Fri Aug 14, 2015 11:13 pm
				by hans
				Må le.
 Da jeg kjøpte 1303n kom den uten nøkkel. Greit nok. Ble sjekket med tidligere eiere men ingen kunne si hvem den skyldige var mtp nøkkel borterotesituasjonen. 
Fikk laget nye nøkler basert på dørlåsen som viste seg fånyttes da enten svitsj eller dørlåser var uorginale og passet dårlig overens. 
Har ikke stresset mer med det før jeg nylig stappet motor bak i bilen, men i dag  ... i dag skulle jeg få ut svitsjen og koble til ny .
Oppdaget da at den eksisterende ikke var koblet til og at ledningene gikk fint over til siden og i retning en bryter og en rød trykknapp ...  
 
 
Et lite napp og et lite trykk  

 og motoren tørnet.  
Kjekt med alt som er lett 

 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Sat Aug 15, 2015 9:07 am
				by djupevik
				Det enkle er ofte det beste 
 
 
 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Fri Aug 21, 2015 3:09 pm
				by hans
				Følgende feil oppsto ved posting av meldingen:
Du ble automatisk logget ut i mellomtiden. Prøv å sende på nytt.
Du sendte ikke med noen tittel.
Du sendte ikke med noen tekst.
gir opp ...
			 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Fri Aug 21, 2015 9:37 pm
				by Solan
				På disse nymotens 1303'ene er det vel rattlås? Sikkert lurt å "deaktivere" denne før kjøring...
			 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Sun Sep 06, 2015 12:30 am
				by hans
				Hver gang jeg tror jeg nærmer meg ferdig med denne dukker det opp flere Gremlins .. 
Må ha nye hjullager til fjærbenstoppen på begge sider. Må sveise på Napoleonshatten på førersiden og jeg sliter med utslitt forgasser. Har to 34 pict 3 gassere - men som hos Øystein Sunde er det stort sett utslitt likt 
 
  
har fått byttet pakninger og vasket og skal få Oldschool til å ta en titt med meg i morgen (satser jeg på 

 ) 
 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Sun Sep 06, 2015 12:32 am
				by hans
				[attachment=1]
Slik ser det ut bak i bilen BTW .....
			 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Sun Sep 06, 2015 12:33 am
				by hans
				og hvorfor bildene kommer på halvåtte når de er riktig vei på min PC aner jeg ikke ...
			 
			
					
				Sv: **Hans Martins GARASJE** 
				Posted: Sun Sep 06, 2015 12:40 pm
				by StarBugs Geir
				hans wrote:
Oppdaget da at den eksisterende ikke var koblet til og at ledningene gikk fint over til siden og i retning en bryter og en rød trykknapp ...  
 
 
Et lite napp og et lite trykk  

 og motoren tørnet.  
Kjekt med alt som er lett 
 
 
Tror du har fått deg raserbil! 
 
 