Notert:
Jon T strM logo-clean
Moshe strXstor noen logos
Kristian strXstor
Sune strXstor noen logos
Sander strXXstor
Tistlo str??
Erik A strXstor logo-clean
Joker Nord strXstor
Svein strXstor logo-clean
André strXstor
VW 181 strXstor noen logos
Vil for ordens skyld gjenta at str middels er stor nok til å romme 180 cm og 75 kg, Xstor er big, mangler desverre str stor (dere som har vært "inne" kjenner igjen størrelsene til det norske forsvar der S er stor og L er liten...internasjonalt kan man si...)
Last edited by Anonymous on Thu Aug 14, 2008 1:58 am, edited 1 time in total.
RZR-Andy wrote:
Ærlig talt, om ikke dere to kommer først skjønner jeg ingenting? Vi skal jo kjøre dovne busser blant annet, de kommer jo knapt over 70?! Blir ikke noe rally akkurat, nei! Og så skal vi opp og drikke kaffe hos Tistlo på Voss - da suser vel dere forbi, tenker jeg! Etter kaffedrikkingen må den jo ut også, så da blir det nok mange stopp underveis! Nei, samlet ankomst er vel prinsippet her?
Kor mangen kanner treng dekan?
Eg har endå ikkje fått svar på korti dekan kjeme og kor mangen pers. dekan vert...
Mutteren maina ho må ta fri frå jobben, for da er ikkje ofta det er bobletreff i tunet
Hehe - det blir sikkert nok kaffe, regner med at alle har den obligatoriske Statoil-koppen klar? Nei, vi får heller jobbe litt, løfte, eller hva som helst - tenk gjennom om det er noe som skal gjøres. Regner med at hele førstepuljen svinger inn på tunet hos deg i 2-tiden (+/- 1 time?), men det kommer jo litt an på hva folket ser for seg. Jeg kommer i alle fall!
Sikkert kjempekjekt å svinge innom Tistlo, men jeg er litt bekymra for tida... Det går garantert en time, kanskje halvannen time på en avstikker, roting for å finne fram, kaffe, dekksparking, mer kaffe, mysing på prosjektet/-ene, kaffe som skal ut igjen, litt mer kaffe inn, og tårevåte avskjeder. Hva med å dele oss her, sånn at de med de treigeste bilene (og dårligste nervene) dropper Tistlo i denne omgang og kjører rett mot SCCardermoen? Eventuelt så kan vi ta det på tilbaketuren, eller ta en egen cruising til Bulken i nærmeste framtid? Så får vi litt mer tid til å snakke og se også? Hva sier folket?
Last edited by Solan on Thu Aug 14, 2008 9:51 am, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Marius har klart å få tak i billetter til en tidligere ferge fra Danmark til Kristiansand!! Well done !
Så nå kjører han og damen med klampen i bånn oppover kontinentet fra Kroatia med nesen mot SCC!!!!!!
Når han ankommer Kristiansand kjører han først til Stavnger for å hente Jon Andreas før de spurter mot Gardermoen.
Wow - her skjer det støtt noe nytt! Gratulerer med crewcab - den perfekte dykkebilen, eller?!
Marius, Solveig og Jon-Andreas kommer også? Du verden!
Svein - vi rekker uten problemer en kjapp tur innom Tistlo på Voss, vi får heller ha kaffen til gode til neste gang!
Last edited by Anonymous on Thu Aug 14, 2008 12:41 pm, edited 1 time in total.
Vi trenger god forklaring på veien, evt. skilt nede ved hovedveien, Tistlo... (vi klarer å ta av fra Bulken mot Hamlagrø...)
Foreslår at vi sier maks 30 min. besøk, så skulle vi ikke bli forsinka med mer enn én time.
Last edited by Solan on Thu Aug 14, 2008 1:19 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Hehe, skiltes det Voss International Mikro-BugIn 2008 eller noe sånt skal vi vel alltids finne veien? Vi må jo ha noen p-pauser uansett, Svein, så da får de som trenger det kanskje silt av potetene litt bak løo?