Page 8 of 47
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Thu Dec 03, 2009 11:46 pm
by Solan
Bra innsats, Geir!

Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 8:25 am
by Lid
Volkbolts hørtes jo genialt ut. Dette ser bra ut Geir!

Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 10:53 am
by StarBugs Geir
Planen er som sagt tidlegare å bygge bilen slik at "alt" enkelt kan demonterast. Vil helst at det skal være mogleg å splitte den også (enklere enn originalt). Det vil sei at eg ville helst hatt ein type gummi-pakning mellom bunn og karrosseri istaden for "limet" som er originalt.
Motivet for dette er at ved splitting kom det fram eindel plassar som (store mengdar) drit samlar seg, og som det er umogleg å komme til. Det blir både rustfeller og unødig vekt. Eg kunne difor tenkt meg å splitte den for reingjering med "jevne" mellomrom. Mange synes nok dette verkar unødvendig, men det får heller stå sin prøve.
Skal gruble litt på dei tekniske løysingane, og sjå om eg kan få det til slik at "alt" av elektrisk, bremser, lykter (ikkje baklykter) osv. sit igjen på bunnen når karosseriet blir løfta av. Det som ikkje kan stå igjen får hurtigkoblingar på eit eller anna vis. Me får sjå.
Vurderer og løysingar for justerbare hengande pedalar og hydraulisk clutch. Blir nok mykje Reodor Felgen her.........
Eksempel på hydraulisk clutch frå Wilwood
[attachment=1]
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 3:21 pm
by Solan
Det er originalt bare en gummipakning mellom bunn og karosseri, og ikke noe lim.
Med dine planer her så blir dette en skikkelig moderne "Splitt"

Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 4:03 pm
by StarBugs Geir
Det er dessverre ikkje heilt rett. På 1303 er det er ein seig "masse" som må skrapast vekk. Ser ut som ein slags asfaltmasse. Ein helsikens jobb..........Det er dette eg vil unngå. Blir difor ei anna løysing. Skal leite etter ein universalpakning som kanskje kan nyttast.
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 4:06 pm
by Solan
Nymotens møk...
På de (gode) gamle var det bare en gummipakning, og denne får du kjøpt. Easy Peasy.
Du kan jo evt bare hengsle toppen framme, og kjøre Dragster-look'en...
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 4:35 pm
by VW 181
Solan wrote:
Nymotens møk...
På de (gode) gamle var det bare en gummipakning, og denne får du kjøpt. Easy Peasy.
Du kan jo evt bare hengsle toppen framme, og kjøre Dragster-look'en...
Dette må da vel være den letteste løsningen??
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 7:02 pm
by StarBugs Geir
Då gjer eg meg for idag. Fekk vekk bortimot all asfalt/tectyl, og har fjerna det meste som skal bort på førarsida. Det vil sei:
- Jekkfeste
- Skinner og fremre feste/justering til stol
- Bremserøyr (bremsar aldri likevel

)
- Røyr til varme
Asfalten sat noko heilt for j....... men bort skal det!
Litt bilete idag og (Dette er mest for min eigen del. Blir jo ei slags dagbok. For andre blir det nok VELDIG mange uinteresante bilete......)
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 7:15 pm
by Moshe
Er det ikke andres dagbøker alle vil lese da...?

Kjekt å følge utviklingen skritt for skritt... detaljer er ofte vel så interessant som store hopp i handlingen...

Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 7:18 pm
by StarBugs Geir
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 04, 2009 8:30 pm
by Jon T
Du veit Geir: et bilete seier meir enn tusan ord.
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Sat Dec 05, 2009 8:44 pm
by StarBugs Geir
Då var venstre sida klar. Litt usikker på om plata under batteriet må byttast. Får sjå etter sandblåsing, men den er ikkje god. Hol rundt jekkfestet og nokre småhol etter fjerning av seteskinnene som må takast. Friskt å fint stål så det er berre kosearbeid
[attachment=1]
[attachment=2]
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Sun Dec 06, 2009 2:11 am
by Tistlo
Var litt rusta der ja! Tynnslitt stål er ikkje noko serleg, så eg ville nok ha skifta batteriområdet. Men ettersandblåsing får du jo fasiten på kva som må skiftast

Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Sun Dec 06, 2009 9:32 am
by RZR Sune
Jon T wrote:
Du veit Geir: et bilete seier meir enn tusan ord.
Leste først et bilsete seier meir enn tusen ord... det er vel noe i det også;)
Sv: Geirs garasje -GSR-
Posted: Fri Dec 18, 2009 10:23 am
by RZR Andy
Flott progresjon her, Geir! Min erfaring med gravrust i deler av bunnplatene er at det er lett å bli lurt, du kan risikere å legge ned forgjeves arbeid i reparasjoner der du tilslutt ser at det er like greit å bytte. Har gått på samme smell to ganger...be warned!
