Sveisekurs får bli senere. Går raskere for meg med noen lange skruer fra BT, Makita drillen min og litt furu. Noen timer i kveld også, ikke mye blåsing igjen. Fant et kult motorbilde - en slik kunne jeg tenkt meg. Kanskje mer noe for vintage-racere. Ha sier du Frode?
erika wrote:
Sveisekurs får bli senere. Går raskere for meg med noen lange skruer fra BT, Makita drillen min og litt furu. Noen timer i kveld også, ikke mye blåsing igjen. Fant et kult motorbilde - en slik kunne jeg tenkt meg. Kanskje mer noe for vintage-racere. Ha sier du Frode?
Den der ligna jo på Grynet! ...skulle hatt en sånn knottgenerator på den, kanskje...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Nei - det blir ikke en nostalgisk blodtrimmet 12/1300 på min, men LOOKEN var kul. Det ser ut som Frode har noen "god-deler" som med litt pleie kan resultere i noe lignende.
Her er repro Abarth omtalt http://www.volksworld.com/news/latest/1 ... ffler.html Det ser ut i bildet over som om pipene er klemt sammen for å få plass i åpningene, i tillegg til at det er åpnet ytterligere opp i bakplaten for å få plass til doble rør ut. Ikke så pent.
Da er karosseriet løst på bunnen. Har skrudd ut alle bolter i kveld og de gikk ut helt problemfritt. Må vel skru løs styringen også. Noen som vil være med og løfte? Rolf er selvskreven (sender som avtale melding). Noe annet som jeg bør huske å løsne i siste liten?