Kan klare å kjøre inn til dale på ca 45 min, ikke under.
Hvis dere passer på å sitte på kafe til ca halv 3 så begynner det å se lovende ut.
Henrik, det blir ditt ansvar å drøye dem mest mulig!!
Dalland wrote:
Kan klare å kjøre inn til dale på ca 45 min, ikke under.
Hvis dere passer på å sitte på kafe til ca halv 3 så begynner det å se lovende ut.
Henrik, det blir ditt ansvar å drøye dem mest mulig!!
Da er det klart at du kommer da Skal fake et alvorlig motorstopp eller noe i den duren.
:/ møtte 20 + vw biler på Øyrane der jeg kom kjørende med min Opel kitcar. Hadde fått det for meg at det var i morgen .. madammen nedla forbud mot
på sparket sprell så da blir det husmaling istedet .. kanon vær og mange flotte biler - må jo bli bra
lykke til
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
eit positivt sjokk møtte vossingane når me kom ut av tunellen å møtte synet av ei laaaang rekka med bila! Kongetur opp kneika og over haugen
Må lagast te tradisjon detta!
Freddy, da vart sikkert knipsa 7000bilder idag og minst 3km med filmrull , so da e håp
Vanvittig bra opplegg i dag, godt arrangement, flott vær, mange flotte biler, for ikke å snakke om Tistlo-tunets herligheter! Kan knapt vente på bilder og film
Takk til alle som deltok og gjorde dette til en flott opplevelse og til en stor VWACB-dag!
Takk til Tistlo og mammo for en flott motakelse! - og takk til Geir som kom med ideen og som har vært primus motor i dette opplegget!
Til slutt må vel også værgudene få en takk.... makan...!