sveineka wrote:
Denne kjøper eg av deg, blir vel ca 14 dager det! men ikke før, for eg er ute i havet!! (seriøst!!!!!)
Da har det blitt en goood økt idag også. bolter fra 52 sitter godt ja alle boltene til bak fangern var knek så gikk noen timer. men da er fangern på plass Fremme passa ikke den fangern jeg fikk fra andre så da fikk jeg lyst og prøve noe nytt Hva syns?
Se her ja, jobbes godt her! Ble litt nysgjerrig - hva var det som gjorde at den ikke passet?
Tror jeg tok med meg to bak fangere sånn er det når det skravles og drikkes kaffe
To fangere bak (eller doppelfanger hinten som det sikkert heter på originalspråket) gir (ikke gear) vel dobbel sikkerhet, eller...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
måtte være privat sjåfør for en eldre herremann til bredsten igår, og da stupte jeg en tur i dele haugen. der lå det en godt patinert fanger og venta da sparte jeg også andy sitt dele lager for denne gang
Flott det, godt at det forsvant to her uansett!
Her var forresten stroppene jeg snakket om - real racing style.
Leather Window Straps
Leather Window straps supplied complete with all the fittings, GT Style, Pair!
Price: £88.99 (Including VAT at 17.5%)
Colour
TanBlack http://www.vw-online.co.uk/acatalog/Kar ... rts_7.html
Fralg wrote:
Se om du finner en gammel kondemnert fiske/rutebåt og sjekk styrehuset......
Så kan du jo kalle kjerra for "Fiskeskøyta"...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
da er det ruter i bilen igjen greit med luft kjølt, men det får værra måter på Hans martin hadde tatt vare på lister fra "lik bilen" så de donerte han til splitten blei kanon fett med mer patina mangler list på panser pluss wolfsburg merke. noen som har??