begynt så vidt på bak plata.. er forskjellig å ta tak i der, men eg tenkte eg skulle prøve å redde den før eg bestiller ny hos wolfparts (3800kr)
starta med hullene som er blitt lagd for å få montert nyere eksos
fikk lagd meg ei plate og lagt i
som dere ser nederst på bildet så e der ei sprekke og.. Der har det vært sveist før, og det ser ikke særlig bra ut
då e det samme leiken på andre sida...
55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
ser at du har store bilder Freddy, det er nok bare eg som ikkje har greie på det..
Laster bildene opp til photobucket og derfra inn på forumet, og da blir de sånn..
55 oval (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Tror folket må melde seg på sveisekurs her etterhvert, så mange rusthauger vi har her på Vestlandet! Blir veldig bra, Gaute! Det er jo ikke noe tryllekunster dette, men det er mye jobb å gjøre skikkelig arbeid. Og det krever plass og utstyr... All honnør til mannen med masken i Florø!
Litt kjekkere å oppdatere og prate her inne med folk som en kjenner og har møtt
De "dingsene" du ser er holde på plass greier ja.. Har lagd de sjøl, men de er å få kjøpt på Gasolin sier de som har greie på det..
De funker veldig greit med at de holder ting helt plant når du skal punkte noe sammen og så får du litt fuge..
55 oval (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
du plasserer platene mellom firkantrøret og bolten og strammer mutteren. Da sitter platene fast og er helt på linje.
Når du har punkta platene løser du mutteren og da løsner bolten på undersiden. Ta så ut bolten og du kan da fjerne hele firkantrøret
Last edited by Anonymous on Mon Jun 23, 2008 8:48 pm, edited 1 time in total.
55 oval (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
har plukka bilen ned av grillsnurra og satt den på bukker for å kunne begynne på bakspissene
Er gått i tenkeboksen på om eg skal bytte med ny plåt eller fikse det gamle
55 oval (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Vanlege folk hadde vel kjøpt ny plata uten å tenkja, men DU har vel heilt sikkert nok kunnskap til å reparera den gamle
-Noko du sjølvsagt gjer vist du skal ha ein orginal bil, som dei i sechs volt gjengen driv med