VW 181 wrote:
Fikk tlf fra Marius igår kveld, om at han sannsynligvis ikke blir med han heller...
Noen som har en ekstra sjåfør til overs? Evt noen jeg kan sitte på med?
Skal uansett nedover!!
Hvis Grynet ikke blir ferdig, så stiller jeg gjerne som Kübel-sjåfør (dvs Kurier ), blir den ferdig så kan du sitte på med oss
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
djoniba wrote:
Heisan folkens.
Andrew på vwbus.no/forum har kjøpt et eksosanlegg til T3 fra meg.
Han skal visst på Sør Rogaland treffet. Er det noen som kan ta eksosen med til ham?
Best med en T2.
Hilsen forringe eier av Rusken (han er dypt savnet)
Asbjørn: 48074343
Det må vi ordne, bare sleng det av på Tommys Grill i Hardangerveien ca 492, så skal vi ta det med, skal ikke koste deg mange tusenlappene...
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
VW 181 wrote:
Fikk tlf fra Marius igår kveld, om at han sannsynligvis ikke blir med han heller...
Han har tydeligvis misforstått hele opplegget! Man ringer ikke rundt for å si man ikke er med. Man gir beskjed man henger seg på
Ser Svein har gitt tilbud om å være sjåfør/evt. du får sitte på med han! Flotters!!!
VW 181 wrote:
Noen som har en ekstra sjåfør til overs? Evt noen jeg kan sitte på med?
Skal uansett nedover!!
Hvis Grynet ikke blir ferdig, så stiller jeg gjerne som Kübel-sjåfør (dvs Kurier ), blir den ferdig så kan du sitte på med oss
Takker så mye, enten det blir den ene eller andre løsningen!
Det er åpent fra 11 til 23 hver dag. Tommy, eier'n av Rusken er "Sjølve Ruggen" i den sjappa, så han treffer du der. Men NB! Før fredag kl. 16!
Last edited by Solan on Wed Jun 17, 2009 2:08 pm, edited 1 time in total.
Solan wrote:
Det er åpent fra 11 til 23 hver dag. Tommy, eier'n av Rusken er "Sjølve Ruggen" i den sjappa, så han treffer du der. Men NB! Før fredag kl. 16!
AHA
Prøver å finne Tommys Grill på Gulesider. Finner ikke. Den vegen er lang. Snakker vi Arna eller Nesttun?
Last edited by Solan on Wed Jun 17, 2009 3:49 pm, edited 1 time in total.
Da står delene som skal til Andrew på treffet klar hos Tommy. 1.stk eksos, 1 turbo, 1 dieselpumpe og 1 dynamo. Ikke store greiene. Pakket inni plast, så ikke noe søl. Andrews mobilnummer er skrevet på alle fire pakkene.
Takk for hjelpen
Sander wrote:
Er det nokon som kan hjelpe meg å koble stereo på Bore??
Magnus digger å gjøre sånne ting, Sander, og han har råpeil på det, så han trår sikkert mer enn gjerne til for deg
Dette vet jeg jo egentlig, så hvorfor har jeg ikke tenkt på det før???
He he, snakker med Magnus på vei til Stvg idag... Skulle ha koblet noe lyd i Erwin...