FreddyB sin '66
Moderator: Global moderator
Sv: FreddyB sin '66
Tilbake frå ferie,..korleis ¨år det med salgsplanane. Her går ei dame i Florø og håpar på salg, men ho meinte bilen no var vekke frå Autodb. Noko nytt?
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S + 1997
-72 T1 1302 LS + 2001
-69 T1 1300 + 1986
-54 T1 1200 + 1982
Hei Sander.. Det ligg nok an til at eg beheld bilen. Sambis satte ned foten - og sa "selg heller bay'en"..
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Då er ein 1641 med 2 enkle Solex handla inn frå Rogaland - og Magda ligg an til å få litt meir push.. 

2 stk 40/44 Solex EIS med innsug innhandla. 1641-motoren havnar nok garantert i 66'en, gitt.

- Attachments
-
- forgass1.jpg (52.76 KiB) Viewed 1025 times
-
- forgass2.jpg (53.67 KiB) Viewed 1037 times
Freddy: hva er specen på denne motoren?
og slitan!
og slitan!
Hehehe.. Det er det faktisk ingen som veit.
Eg er 4. eigar på motoren, Marius og Endre Stangeland har hatt motoren før meg. Endre S kjøpte den fra østlandet ein stad - og då hadde den nettopp fått 1641-sats. Men den gjekk ikkje skikkelig då - så Endre skifta alt av pluggar, rotor, stift etc i tillegg til å ta komplett overhaling på forgassarane. I følge begge to var motoren meget solid. Men det er nok ingen racer - for å seie det slik. Har stått to enkle Solex på den, men det er på korte innsug. Eg må bygge om motoren til T1-kjøling før eg puttar den inn i Magda.
Nokon som treng litt T3-delar, forresten? Kjøling, innsug, stag og gassarar.

Last edited by Anonymous on Tue Jan 13, 2009 11:50 am, edited 1 time in total.
T3-deler er jo fasty, orangenotch, Kristian Gelin og Moshe, blant andre.
Kan dette være en Birger Gjestland-motor?
Kan dette være en Birger Gjestland-motor?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Vet om blokken har vært splittet?
Har fått snoka opp byggaren av motoren, men eg har ikkje fått oppretta kontakt med han endå. Håpar på at han kan fortelle litt meir om motoren etter kvart. Men eg trur motoren er bra greier - for Endre S var skuffa over at MariusR solgte den vidare.. Hehe..
Det viser seg altså at det er 1680 slip-in-sats på denne.. Ikkje 1641. Han skulle leite litt i hjernebarken.. Blokka har dog ikkje vore delt.
Standard kamaksel, da...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
Jepp. Eller meget avansert form for kikkhullskirurgi..
-
- Styret
Eg er interessert i delene ja. Er det med originalt luftfilter?FreddyB wrote: Hehehe.. Det er det faktisk ingen som veit.Eg er 4. eigar på motoren, Marius og Endre Stangeland har hatt motoren før meg. Endre S kjøpte den fra østlandet ein stad - og då hadde den nettopp fått 1641-sats. Men den gjekk ikkje skikkelig då - så Endre skifta alt av pluggar, rotor, stift etc i tillegg til å ta komplett overhaling på forgassarane. I følge begge to var motoren meget solid. Men det er nok ingen racer - for å seie det slik. Har stått to enkle Solex på den, men det er på korte innsug. Eg må bygge om motoren til T1-kjøling før eg puttar den inn i Magda.
Pål
02 er bøs.....Bay er grei
Då er 1680'en strippa ned til longblock. Blir ein tur på Biltema i morgon for å kjøpe motorbukk. Brukar 1300AB'en som delemotor, og plukkar blokk-off til oljepåfyllinga og oljekjølar - pluss ein del kjøledeksel, doghouse, dynamofot etc..
Nokon som veit kva kit som skal til for å lage til for peilepinne etc..?
Nokon som veit kva kit som skal til for å lage til for peilepinne etc..?