Å det er takket være knut:) igjen takk til han.
 Å det er takket være knut:) igjen takk til han. Her fikk jeg litt overaskelser som jeg ikke hadde helt ventet meg
 Her fikk jeg litt overaskelser som jeg ikke hadde helt ventet meg  det er et skikkelig rust prosjek, det vil si at så godt som alt under er borte. men plater osv på bilen er ikke så hakke gale... Så det som skal skje til og begynne med er å ribbe bilen for deler, motor, gir osv for å få overblikk på hvor mye som må sveises på bilen. fortsettelse følger
 det er et skikkelig rust prosjek, det vil si at så godt som alt under er borte. men plater osv på bilen er ikke så hakke gale... Så det som skal skje til og begynne med er å ribbe bilen for deler, motor, gir osv for å få overblikk på hvor mye som må sveises på bilen. fortsettelse følger 
Idag har jeg hevd meg rundt på bremsene som sitter DØNN fast
 men det er ingen problem
 men det er ingen problem  etter gode tips fra gjengen rundt om har jeg noen triks som skal prøves i morgen.. hitil har jeg demontert mye gamle greier, og tatt en grov rette jobb på front ved lykt.[attachment=1]
 etter gode tips fra gjengen rundt om har jeg noen triks som skal prøves i morgen.. hitil har jeg demontert mye gamle greier, og tatt en grov rette jobb på front ved lykt.[attachment=1]