var ikke dette ett produksjonslokale midt på kokstad el noe? kan tenke meg at det ligger i en litt høyere prisklasse enn hva klubben har råd til.. eller?
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
Hei, har dere sjekket med den gamle fabrikken på Breistein, den har vert en god del utleid til garasje. Vis det er noen som har kjennskap til denne, og hvem som eier den så gi en lyd, så kan jeg sjekke....
sveineka wrote:
Hei, har dere sjekket med den gamle fabrikken på Breistein, den har vert en god del utleid til garasje. Vis det er noen som har kjennskap til denne, og hvem som eier den så gi en lyd, så kan jeg sjekke....
sveineka wrote:
sveineka wrote:
GO FOR IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1000kr pr år er jo lik null!!!
Ja, pr. m2 pr. år..... det blir noe sånt som....: 1000kr x 1341m2 = 1.341.000kr : 12mnd. = 111.750 kr pr. mnd..... og så kommer vel kanskje momsen i tillegg....
Noen som donerer en rik Amerika-onkel til klubben...?