Boblespotting
Moderator: Global moderator
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
Sv: boblespotting
Tviler ikkje på at han mener den er verdt sin vekt i gull! 

55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
tenker du på hi topen, eller hårsveisen? Like tunge begge to trur eg.Gaute(alutig) wrote: Tviler ikkje på at han mener den er verdt sin vekt i gull!![]()
Hehehehe.. eg tenkte samme tanken, heljo.. 

Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
skulle hatt bilde av fyren, så folk forstår kva det går i. Men det ville vore ufint egentlig!
Vær greie'a folkens, denna tråden handler om vw-spotting, ikke hentesveis... (kanskje det fins et eget hentesveis-forum for spesielt interesserte?) 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Ehhhh, for oss som tenker å anlegge dette. hvor skal jeg lete?Solan wrote: (kanskje det fins et eget hentesveis-forum for spesielt interesserte?)![]()

Jon T: (eller Jon H for hentesveis...?): Lag en ny tråd på det med hentesveis, men prøv å få det vw-relatert (lykke til...)knurren/Jon T wrote:Ehhhh, for oss som tenker å anlegge dette. hvor skal jeg lete?Solan wrote: (kanskje det fins et eget hentesveis-forum for spesielt interesserte?)![]()
![]()
Last edited by Solan on Thu Nov 27, 2008 4:23 pm, edited 1 time in total.
Spotta på Bulken igår kl 23,00:
Ein stk. 70tallar blå metallic lakk på biltralle i retning aust (for udlabue) den hadde brm felger, og sota(?) ruter.... fekk ikkje sett så mykje av den der og då... pga av masse snø, lite lys, høg fart...
Nokon her i bergen som har selt bilen sin?
Ein stk. 70tallar blå metallic lakk på biltralle i retning aust (for udlabue) den hadde brm felger, og sota(?) ruter.... fekk ikkje sett så mykje av den der og då... pga av masse snø, lite lys, høg fart...
Nokon her i bergen som har selt bilen sin?
TLF: 97419035
Tjuvgods sikkert!! (høy fart, var det så?) Var det 4-bolt BRM da siden det var en 70-taller? I såfall vet jeg bare om ett sett i Bergen og det ligger på krankenhaus!
Høg og høg... haldt fartsgrensa ivertfall!
Og, det var ein 70taller, men eg fekk ikkje sett om det var elefantbaklys... men eg er 95% sikker på att det var BRM felgar!
Men for alt eg veit kan det vera ein "oppgradert" gammalbil... men ruter var store, samtidig som det var ståande lykter osv....
Veit jo heller ikkje om han er handla i bergen...
Og, det var ein 70taller, men eg fekk ikkje sett om det var elefantbaklys... men eg er 95% sikker på att det var BRM felgar!
Men for alt eg veit kan det vera ein "oppgradert" gammalbil... men ruter var store, samtidig som det var ståande lykter osv....
Veit jo heller ikkje om han er handla i bergen...

TLF: 97419035
...spotta en mid-60-taller med fett stuk og SprintStars på Hjellestadkaia seint igår...
Du fikk vel knipset et bildet?
S
S

www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
Vegvesengul 76 Doka på vei på henger fra Hjellestad i retning Hop/Nesttun med offentlig tjenestemann* bak rattet i trekkvognen og Rolls Royce-ansatt som sidetryne!
(Prosjektskjegget er forøvrig tatt uten videre seremoni)
*

(Prosjektskjegget er forøvrig tatt uten videre seremoni)
*

Ble det offentlig eskorte også?