Boblespotting
Moderator: Global moderator
Sv: boblespotting
hehe rakk ikke.. kjørte en 1.3 astra så var ikke håp i det hele tatt 

The Wheeler dealer
Ei knallraud SENKA bobla vart spotta kjørande forbi fisketorget i byn i dag, kl. 17.00! S**991 va nummerskiltet.
-1973 1300s
Så hekken på en hvit 1302 (sannsynligvis) på vei østover fra Sotra igår, den svingte av til Storavatnet/Askøy. Gamle Oslo-skilter, begynte på 34-xx-xx. Dette var vel i halv-ti-tida igår. Fikk dessverre ikke vippa opp mobilen i farta... Noen her?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
denne kvite bobla var det eg såg tidligare på storavatnet, og har og sett den på kleppestø. Men er ikkje ein 1302 for ny til å ha slike skilt med kun siffer? Eller er eg på bærtur?
Kom og etter ein kvit panel transporter på motorvegen sentrum-Åsane sist veke. Flott bil, uten støtfangar bak, og med samme type skilt som bobla her, meinar eg. Tok bilde av bilen, men blei veldig dårlig. Nokon her med ny bil?
Kom og etter ein kvit panel transporter på motorvegen sentrum-Åsane sist veke. Flott bil, uten støtfangar bak, og med samme type skilt som bobla her, meinar eg. Tok bilde av bilen, men blei veldig dårlig. Nokon her med ny bil?
Spotta denne ved Fole, Mjølkeråen.. Noen som kjenner til?
- Attachments
-
- DSC00525small.jpg (57.99 KiB) Viewed 2733 times
-
- DSC00526small.jpg (48.63 KiB) Viewed 2757 times
-
- DSC00527small.jpg (75.96 KiB) Viewed 2790 times
-
- DSC00528small.jpg (56.94 KiB) Viewed 2766 times
-
- DSC00529small.jpg (66.35 KiB) Viewed 2762 times
-
- DSC00530small.jpg (42.95 KiB) Viewed 2727 times
-
- DSC00531small.jpg (58.4 KiB) Viewed 2757 times
Patinerte Sprintstars og greier!
Men se på tanklokket, og bak sideruta!
Er ikkje orginal denne her nei
Er ikkje orginal denne her nei

TLF: 97419035
Sikkert Sune på raggetur!heljo wrote: Kom og etter ein kvit panel transporter på motorvegen sentrum-Åsane sist veke. Flott bil, uten støtfangar bak, og med samme type skilt som bobla her, meinar eg. Tok bilde av bilen, men blei veldig dårlig. Nokon her med ny bil?

Nei, det tenkte eg og, men den eg såg var kvit(are) enn panelen. Eller har sune lakka om?RZR-Andy wrote:Sikkert Sune på raggetur!heljo wrote: Kom og etter ein kvit panel transporter på motorvegen sentrum-Åsane sist veke. Flott bil, uten støtfangar bak, og med samme type skilt som bobla her, meinar eg. Tok bilde av bilen, men blei veldig dårlig. Nokon her med ny bil?
![]()
tror kanskje du har sett en early bay. Marius spottet en slik for en stund siden,,....
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
- RZR-Marius
- Supermedlem
Jepps! En earlybay på centerlines. Feitameita! originalhøgd, men dog!
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
Hmmm.. Skeptisk.. Ser ut som panelen til Sune bakfrå, små baklys, men orginalhøgd. Men, eg er ingen ekspert! Viss early bay kan ha baklys lik Sune sine, kan det være ein slik. Skal prøve å legge ut et dårlig bilde ein dag.RZR Sune wrote: tror kanskje du har sett en early bay. Marius spottet en slik for en stund siden,,....
Earlybay har dei fine baklysa som Sune har, ja.. Dei holdt på godsakene til 71/72, vel.. Når bastarden kom.. Med fin front og mindre fin bak..
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
her er bildet, så får de sei kva vi ser.
[attachment=1]
[attachment=1]
- Attachments
-
- Bilde039.jpg (59.51 KiB) Viewed 2685 times