12 v starter til boble ønskes kjøpt
Moderator: Global moderator
12 v starter til boble ønskes kjøpt
noen som har en liggende til salgs? har bestilt resten av det jeg trenger idag for å bygge om untatt starter...
The Wheeler dealer
Sv: 12 v starter til boble ønskes kjøpt
har startar til 73 mod 1300. Veit egentlig lite om tilstand. Intressert? anar ikkje pris, gje et bod.
er`e ikke mulig å sjekke om den virker ved å sette strøm på den?
RZR andy??
RZR andy??

The Wheeler dealer
Då bør den settast i ei skrustikke først.. Elles kan du få deg ein hissig jævel rundt anklane.
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Du må ha den i en girkasse på grunn av støtteforingen til innslaget, ellers kortslutter den til godset i kassen og den vil ikke løse ut drevet. Har bommet på dette noen ganger og trodd startere har vært defekte
eg har ei girkasse eg kan sette den i og prøve, men eg veit jo ikkje heilt kortid eg får tid til det. Kan prøve i helga, men lovar ingenting. Delene ligg ikkje hjå meg dessverre.
-
- Styret
Husk at du ikke kan bytte til 12V starter om du har 6V svinghjul. Alternativet er å koble 12v på 6v starteren. Sjekk her:http://www.nls.net/mp/volks/htm/6v_12v.htm
02 er bøs.....Bay er grei
jeg kjører 6v starter på 12v på Panelen. funker fint det om motoren er lettstartet.
Om den ikke er det kan du ryke starteren fort. Det går unna med 12v på 6v starter.
S
Om den ikke er det kan du ryke starteren fort. Det går unna med 12v på 6v starter.
S
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
ordnar du deg med herulf då? Eg får ikkje sjekka i helga. Har du god tid, skal eg hjelpe deg. Alternetivet er at du får startaren, og prøver den sjølv. Då må eg berre hente den, og du hentar i åsane?
hoi. da er starten`n ordnet
takker å bukker til dere andre som hadde liggende for det! 

The Wheeler dealer