
min 1967 1300
Moderator: Global moderator
Sv: min 1967 1300
JA, har arvet ørti børti mill og driver med vw fulltid nå!!Tistlo wrote: Felger og dekk, utgjør MYKJE!
Er det din garasje?
Nei, dette er Bergens lille systembolag innen VW, Bjørn er Verksmester og leier ut til andre entusiaster. Et gammelt industrilokale som han leier og ligger på sotra utenfor Bergen.
Sv: min 1967 1300
Det gjer meir meining, ja!
Begynte å lura på om du hadde litt VEL for mangen prosjekt
Begynte å lura på om du hadde litt VEL for mangen prosjekt

TLF: 97419035
Sv: min 1967 1300
Hentet bilen fra Temptation Island(Sotra) i går og det var en kjøretur med skrekkblandet fryd. Bremsene må justeres da jeg nå har 25% av de bremsen jeg vanligvis har(dette hadde jeg glemt).
Bakdekkene skrapet litt i begynnelsen men oppretting av en gammel bulk i skjermen på et buss-stopp gjorde susen. Forstillingskontroll nå i dag gjør nok også underverker med styringen men alt i alt er jeg veldig fornøyd.
Fordekkene er ikke kommet ennå så jeg får kjøre på de gamle felgen foran til SCC.
Bakdekkene skrapet litt i begynnelsen men oppretting av en gammel bulk i skjermen på et buss-stopp gjorde susen. Forstillingskontroll nå i dag gjør nok også underverker med styringen men alt i alt er jeg veldig fornøyd.
Fordekkene er ikke kommet ennå så jeg får kjøre på de gamle felgen foran til SCC.
Sv: min 1967 1300
Jeg skal ha en liten "Brake overhaul" på Hjellestad Slip & Mek. idag, da tar vi vel din i samme rennet? Cu, uc?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sv: min 1967 1300
Det er bare å komme, flere hoder tenker bedre?! Gode bremser er et must på en sånn tur!
Sv: min 1967 1300
tur med ukultur blir utur. sign me up! kommer innom med papp(ikke vin)
Sv: min 1967 1300
Jeg kryper til korset...
Bilen er for lav selv med puma på topp!
I løpet av høsten skal senkespindlene av og orginal spindlene på. så trenger du noen bergen-oslo-bergen brukte senkespindler til balljoint så er det hos meg du skal legge inn bestilling.
innerskjermene har hilst litt på dekkene, men dette tror jeg er pga en som spiser mye donuts
? han satt på til scc!
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3049.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3050.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3051.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3061.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3062.jpg[/img]
Bilen er for lav selv med puma på topp!
I løpet av høsten skal senkespindlene av og orginal spindlene på. så trenger du noen bergen-oslo-bergen brukte senkespindler til balljoint så er det hos meg du skal legge inn bestilling.
innerskjermene har hilst litt på dekkene, men dette tror jeg er pga en som spiser mye donuts

[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3049.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3050.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3051.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3061.jpg[/img]
[img width=800 height=600]http://i188.photobucket.com/albums/z278 ... il3062.jpg[/img]
Sv: min 1967 1300
Glem det!!!! Du kjører som ei kjerring, det er grunnen! Er bare å kappe litt mer, så skal du se at det går fint. Skal man kjøre aktivt må man ligge helt nedpå... Når jeg tenker meg om burde du kanskje hatt "hevespindler"...knurren/Jon T wrote: Jeg kryper til korset...
Bilen er for lav selv med puma på topp!
I løpet av høsten skal senkespindlene av og orginal spindlene på. så trenger du noen bergen-oslo-bergen brukte senkespindler til balljoint så er det hos meg du skal legge inn bestilling.
innerskjermene har hilst litt på dekkene, men dette tror jeg er pga en som spiser mye donuts? han satt på til scc!



Last edited by Moshe on Sat Sep 27, 2008 11:49 pm, edited 1 time in total.
1967 T2 Panel
1967 Karmann ghia
1967 Karmann ghia
- RZR-Marius
- Supermedlem
- Posts: 622
- Joined: Fri Oct 19, 2007 12:00 pm
- Contact:
Sv: min 1967 1300
For lav?? hva da for lav?? den er da ikke lavere enn patinaen? og den er jo akkurat passe
!
Lovens Lange har helt rett, du må ligge helt nedpå om du skal komme fram!

Lovens Lange har helt rett, du må ligge helt nedpå om du skal komme fram!
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
Sv: min 1967 1300
Njaa, vi kom da frem vi som er "ovenpå" og....RZR-Marius wrote: For lav?? hva da for lav?? den er da ikke lavere enn patinaen? og den er jo akkurat passe!
Lovens Lange har helt rett, du må ligge helt nedpå om du skal komme fram!

Fordelen med å ikke senke, er jo bl a at du slipper slipemerkene på forskjermene! He he
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Sv: min 1967 1300
Dekk komboen jeg vil ha foran gir meg ikke mye valg, vil ikke kjøre med moppe dekk i front!RZR-Marius wrote: For lav?? hva da for lav?? den er da ikke lavere enn patinaen? og den er jo akkurat passe!
Lovens Lange har helt rett, du må ligge helt nedpå om du skal komme fram!
Lovens lange må bare skrive ut forelegg!
Sv: min 1967 1300
Dette er inkalkulert, må rengjøres inni skjernmene i ny og ne og da er dette beste metoden! ;)VW 181 wrote: Njaa, vi kom da frem vi som er "ovenpå" og....
Fordelen med å ikke senke, er jo bl a at du slipper slipemerkene på forskjermene! He he