1300s'en som vart malt med kost
Moderators: Global moderator, Global moderator
1300s'en som vart malt med kost
Historien til denne bilen starte i 1973. Etter at han va ferdig på fabrikk, vart han kjøpt av ein ungdomsskulelærar som brukte den på alle årstie. Dei første årena etter at han vart satt i ein tørr garasje (ca 1995), vart han starta nåkken gonga i året. Detta slutta eigaren med etter at da starta å lekka bensin, og sia detta skjedde hadde han ikkje starta han igjen(ca 1997). Viste seg å vera morkne bensinslanga. Motoren vart ein gong skifta ut i 1987, med byttemotor. I november 2007 på dugnad for det lokale fotball-laget tok han opp at han ville selga bobla, og eg ville meir enn gjerne ta over, uvitande om alt pussearbeidet som låg bak.
Ein dag fann han ut at han ikkje orka vatnet som lak i frå takluka meir, så han teipa ho igjen. Sidan teipen var kvit og ikkje var så fin på bobla, reiste han til forhandlar for å få litt lakk som var lik bobla sin lakk. Etter å ha malt ferdig der tapen var, såg han at fargen ikkje var lik. Den var meir raud enn oransje. Han reiste derfor på nytt til forhandlaren som denne gongen ga han meir av denne fargen, for no skulle heile bobla ha denne fargen. I stedet for å la ein profesjonell, eller ein som faktisk kan noko om bilar, så bestemte han seg for å gjera jobben sjølv, og fordela lakken utover bobla med malekost. Dette ser ein på bileta at ikkje er gjort med så stor bekymring om utseendet til bobla. Nøyaktighet var tydeligvis ikkje viktig. Synd for meg som må pussa vekk alt saman..
Det som må gjerast.
Demontera div nødvendige dela..
Pussa og "shina opp" støtfangarane, lyktene, blinklysa, dørhåndtak osv..
Montera nytt eksosannlegg.
Skifta bensinslanga.
Skifta ut baklysglass, og ett frontlyktglass.
Skifta bremsesylinder, og reingjera bremsena.
Stramma clutchwire'n
Pussa lakken matt.
Sveisa rusten. Ikkje så mykje. Donorplater er klare.
Lakkering.
Montering. Har nytt teppesett+dørpanel, og skulle hatt setetrekk.
Nåkken små historia som den forrige eigaren fortalde ivrig, sit endå igjen i minnet, og blir fortald her:
Den forrige eigaren har alltid vore svært interessert i fotball, og spesielt lokalfotballen. På 70-talet ein gong var det fotballkamp mot eit lag som låg så langt unna at ein måtte køyra spelarane til kampen. Dette var guttekamp, og han og ein kamerat som også er svært interessert i fotball, skulle køyre nokre av desse gutane. Karen skulle opprinneleg ha med seg berre 4 gutar, men då det viste seg at kameraten hans ikkje fekk starta bilen, måtte han ta med seg desse gutane også. 3 stk. Til slutt var dei altså 7 gutar og ein vaksen mann i denne 1973 1300s'en. 2 stk sat i passasjersetet, 1 låg krøka oppe ved bakruta, og 4 stk sat i baksetet.
Det var vinter på 80-talet, og isen på vegen var tjukk. Vegen forbi huset hans gjekk rett fram, og ned til ein kai. Då han kom rundt svingen og skulle køyre forsiktig nedover, sklei han på isen, og bilen gjekk sakte nedover. Bilen sklei og det var så vidt han fekk stoppa bilen før han kom til enden av kaien. Då hadde nok heile bobla rast utafor og ned i sjøen. På veg opp igjen frå kaien og opp til huset hans, gjekk det like dårleg. Han sklei og sklei og hadde typisk "1 skritt fram, 2 skritt bak"-effekten, men han tok til slutt og køyrde bilen så sakte som han kunne, og brukte gode 30 minutt på ein rundt 100 meter lang veg.
Her utan noko endringar. Eit bilete seier meir enn tusen ord.
[attachment=1]
Ein dag fann han ut at han ikkje orka vatnet som lak i frå takluka meir, så han teipa ho igjen. Sidan teipen var kvit og ikkje var så fin på bobla, reiste han til forhandlar for å få litt lakk som var lik bobla sin lakk. Etter å ha malt ferdig der tapen var, såg han at fargen ikkje var lik. Den var meir raud enn oransje. Han reiste derfor på nytt til forhandlaren som denne gongen ga han meir av denne fargen, for no skulle heile bobla ha denne fargen. I stedet for å la ein profesjonell, eller ein som faktisk kan noko om bilar, så bestemte han seg for å gjera jobben sjølv, og fordela lakken utover bobla med malekost. Dette ser ein på bileta at ikkje er gjort med så stor bekymring om utseendet til bobla. Nøyaktighet var tydeligvis ikkje viktig. Synd for meg som må pussa vekk alt saman..
Det som må gjerast.
Demontera div nødvendige dela..
Pussa og "shina opp" støtfangarane, lyktene, blinklysa, dørhåndtak osv..
Montera nytt eksosannlegg.
Skifta bensinslanga.
Skifta ut baklysglass, og ett frontlyktglass.
Skifta bremsesylinder, og reingjera bremsena.
Stramma clutchwire'n
Pussa lakken matt.
Sveisa rusten. Ikkje så mykje. Donorplater er klare.
Lakkering.
Montering. Har nytt teppesett+dørpanel, og skulle hatt setetrekk.
Nåkken små historia som den forrige eigaren fortalde ivrig, sit endå igjen i minnet, og blir fortald her:
Den forrige eigaren har alltid vore svært interessert i fotball, og spesielt lokalfotballen. På 70-talet ein gong var det fotballkamp mot eit lag som låg så langt unna at ein måtte køyra spelarane til kampen. Dette var guttekamp, og han og ein kamerat som også er svært interessert i fotball, skulle køyre nokre av desse gutane. Karen skulle opprinneleg ha med seg berre 4 gutar, men då det viste seg at kameraten hans ikkje fekk starta bilen, måtte han ta med seg desse gutane også. 3 stk. Til slutt var dei altså 7 gutar og ein vaksen mann i denne 1973 1300s'en. 2 stk sat i passasjersetet, 1 låg krøka oppe ved bakruta, og 4 stk sat i baksetet.
Det var vinter på 80-talet, og isen på vegen var tjukk. Vegen forbi huset hans gjekk rett fram, og ned til ein kai. Då han kom rundt svingen og skulle køyre forsiktig nedover, sklei han på isen, og bilen gjekk sakte nedover. Bilen sklei og det var så vidt han fekk stoppa bilen før han kom til enden av kaien. Då hadde nok heile bobla rast utafor og ned i sjøen. På veg opp igjen frå kaien og opp til huset hans, gjekk det like dårleg. Han sklei og sklei og hadde typisk "1 skritt fram, 2 skritt bak"-effekten, men han tok til slutt og køyrde bilen så sakte som han kunne, og brukte gode 30 minutt på ein rundt 100 meter lang veg.
Her utan noko endringar. Eit bilete seier meir enn tusen ord.
[attachment=1]
- Attachments
-
- aaafra kamera 007.jpg (133.95 KiB) Viewed 860 times
Last edited by VWegard on Wed Apr 14, 2010 6:39 pm, edited 1 time in total.
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Her er halvparten av bobla, ikkje pussa
[attachment=2]
Her er andre halvparten, ferdig pussa
[attachment=1]
[attachment=2]
Her er andre halvparten, ferdig pussa
[attachment=1]
- Attachments
-
- aaaIMG_0235.jpg (27.94 KiB) Viewed 860 times
-
- aaaIMG_0236.jpg (28.91 KiB) Viewed 881 times
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Her utan endringar frå kjøpet.
[attachment=1]
Her utan endringar frå kjøpet.
[attachment=2]
[attachment=1]
Her utan endringar frå kjøpet.
[attachment=2]
- Attachments
-
- aaaIMG_0243.jpg (99.45 KiB) Viewed 876 times
-
- aaaIMG_0245.jpg (95.88 KiB) Viewed 842 times
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Nytt eksosanlegg klart til montering.
[attachment=1]
Her er altså rusta hôl i eksospotto tetta med ståltråd tvinna rundt ei lita metallplate utafor hôlet. Nesten like kreativt som malekosten.
[attachment=2]
Nytt eksosanlegg ferdig montert.
[attachment=3]
[attachment=1]
Her er altså rusta hôl i eksospotto tetta med ståltråd tvinna rundt ei lita metallplate utafor hôlet. Nesten like kreativt som malekosten.
[attachment=2]
Nytt eksosanlegg ferdig montert.
[attachment=3]
- Attachments
-
- aaaIMG_0895.jpg (95.26 KiB) Viewed 839 times
-
- aaaIMG_0897.jpg (132.3 KiB) Viewed 850 times
-
- aaaIMG_0904.jpg (119.93 KiB) Viewed 851 times
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Rust i kanalane i takluko som må gjerast nåke med.
[attachment=1]
Heile takluko.
[attachment=2]
Rust i kanalane
[attachment=3]
Malt på det som ein gong var skinnandes, og som ein atter ein gong skal bli skinnandes. Men da tar tid. Lang tid!
[attachment=4]
[attachment=1]
Heile takluko.
[attachment=2]
Rust i kanalane
[attachment=3]
Malt på det som ein gong var skinnandes, og som ein atter ein gong skal bli skinnandes. Men da tar tid. Lang tid!
[attachment=4]
- Attachments
-
- aaaIMG_0995.jpg (63.4 KiB) Viewed 851 times
-
- aaaIMG_0997.jpg (88.66 KiB) Viewed 884 times
-
- aaaIMG_0998.jpg (107.03 KiB) Viewed 870 times
-
- aaaIMG_1005.jpg (106.03 KiB) Viewed 964 times
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Er det malekosten som har vore her også, eller kanskje ein spray?
[attachment=1]
Både rust og bulk samla på ein stad
[attachment=2]
Frontstøtfanger polert ferdig.
[attachment=3]
[attachment=1]
Både rust og bulk samla på ein stad
[attachment=2]
Frontstøtfanger polert ferdig.
[attachment=3]
- Attachments
-
- aaaIMG_1006.jpg (125.64 KiB) Viewed 847 times
-
- aaaIMG_1007.jpg (114.85 KiB) Viewed 855 times
-
- aaaIMG_1009.jpg (124.87 KiB) Viewed 836 times
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Her blir bensinslanga skifta ut. Nåke som gjer at eg snart kan starta motoren uten å lekka bensinen utøve heile golvet.
[attachment=1]
Heimalaga verktøykasse
[attachment=2]
"The Great Shelf" med blant anna ein cd av "The Generous Days" som har ein folkevognbuss på coveret. Signert
[attachment=3]
[attachment=1]
Heimalaga verktøykasse
[attachment=2]
"The Great Shelf" med blant anna ein cd av "The Generous Days" som har ein folkevognbuss på coveret. Signert
[attachment=3]
- Attachments
-
- aaaVegards fors (124.87 KiB) Viewed 869 times
-
- aaaIMG_0990.jpg (100.01 KiB) Viewed 869 times
-
- aaaIMG_0989.jpg (41.46 KiB) Viewed 830 times
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Du Har jo det som er den kuleste fargen VW laget på 70 tallet! denne fortjener sin orginale farge tilbake. Ellers ser den veldig bra ut, gøy å finne slike den dag i dag
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Ser ut som et bra utgangspunkt for en fin bil - med hyggelige faciliteter å skru i! Nylakket garasjegulv?
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Nymalt faktisk! Kan vel kalla da garasje no, men før (for ett år sia) va da ei løa med fullt utstyr te kyr og oksa Gjer meir nytte for seg no.erika wrote: Ser ut som et bra utgangspunkt for en fin bil - med hyggelige faciliteter å skru i! Nylakket garasjegulv?
Pappen har corvetten sin der òg (68-modell), så eg har ikkje så masse å stilla opp med i forhold te han
-1973 1300s
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Du har alt å stille opp med i forhold til han!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Tross alt en ekte bil laget av stål!
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Du har nå smak ihvertfall..........VWegard wrote: Pappen har corvetten sin der òg (68-modell), så eg har ikkje så masse å stilla opp med i forhold te han
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
Sv: 1300s'en som vart malt med kost
Kjekt med historien rundt bilen Og bilen er jo eit bra utgangspunkt!
Arbeidslokalet er det ingenting å sei på heller
Arbeidslokalet er det ingenting å sei på heller
TLF: 97419035