Må ned litt ja! Spesialkompetanse her går vel egentlig på å få bestilt deg en ny justerbar forstilling og montere den, det er jo litt arbeid men det er jo strengt tatt bare å demontere den gamle og montere den nye. Ingen kutting og sveising involvert. I UK reklamerer nå Type2detectives med drive-in jobb på dette, ta deg en kopp kaffe eller ti så er jobben gjort. Kanskje en idé for kafeen deres?FreddyB wrote: Det er fristande med senk, sidan bilen er lavare i hekken - i god, sliten VW-ånd. Men til det prosjektet må eg nok hente inn spesialkompetanse.
Nokon i by'n som tar på seg oppdrag.![]()
Sv: Min 1969 Bay
Moderator: Global moderator
Hehehehe.. Det hadde vore jævlig bra. "Ta ei kanne kaffi medan du ventar!"
"Forresten, ta to!"
Ass up, nose down..

Snart blir det farge på'n..

Ass up, nose down..

Snart blir det farge på'n..

Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Joa, måtte kjøpe meg ny jekk til det.. Den er no i hus! Men først - "lakking".
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
godt det er fine meldinger ser eg 

55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Eg har veggar til teltet.. Let it rain! 

Tørker fint opp nå når vi kryper over 20 varme. Blir det svamprulling? Eller fyrer du løs med kompressor og sprøyte? BTW the Bus Station også har sånn mensduventer-service på denne jobben.
-
- Styret
Blir budsjett-looker denne, eller? Kunne vært artig å sett hvor bra svamprulling kan bli, men uansett: kom deg i gang mens det er bra tørkevær. 

02 er bøs.....Bay er grei
Det blir absolutt svamprulling, ja. Har lagt første strøk med beige no. Men sambis tok med kameraet på fisketur. Fattar faen ikkje kva fisk ho trur ho får med ei kamera, gitt.. 

Blir dårlig med fiskeskrøner når det er kamera med!FreddyB wrote: Det blir absolutt svamprulling, ja. Har lagt første strøk med beige no. Men sambis tok med kameraet på fisketur. Fattar faen ikkje kva fisk ho trur ho får med ei kamera, gitt..![]()

To strøk RAL1015, eitt strøk RAL8017. Det andre strøket med 8017 er no på.. Skal få herde til laurdag ettermiddag, før eg maskerar litt og smell på RAL1006. SÅ ER BILEN FERDIG UTVENDIG! Jadda. Har montert frontlykter og blinkers no.. Og Rader's framme og bak. Litt sleggemekanikk for å få det på skikkelig bak, dog..
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
men målet på det skiltet mangler vi endå....
55 oval (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Jepp Gaute. Tenkte eg ikkje skulle stresse deg, for eg har stressa nok sjølv her i gården. 

Kvart stikk er 15 mm langt.
Alternativet er å sette hol i skiltet på dei stadane der det skal vere stikk, sette pluggar i hola på bilen - og skru skruar gjennom skilt og inn i plugg.
Alternativet er å sette hol i skiltet på dei stadane der det skal vere stikk, sette pluggar i hola på bilen - og skru skruar gjennom skilt og inn i plugg.