Hvem stikker til Bore

Her finner du informasjon om klubbens planlagte aktiviteter. Treff, Cruisinger, Kurs o.l.

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 646
Joined: Mon Jan 14, 2008 1:02 am
Location: Bergen

Hvem stikker til Bore

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Halloy, Long time, no see... Boblen min er fortsatt i deler og kan ikke være med til Bore i år heller, men er det en god gjeng her i fra som skal avgårde? Noen som vet om alt av overnatting er booket på Borestranden den helgen? Hvis jeg ikke får egne hjul, er det noen som kanskje har plass til en skrott tur retur Bore? Det er litt jeg må få til å gå opp før jeg endelig kan si at jeg skal være med, men jeg har grådig lyst. Savner vw gjengen  :thup Håper mange skal til Bore i år og er klar for banekjøring  :police:
1973 T1 Automatic.
User avatar
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 646
Joined: Mon Jan 14, 2008 1:02 am
Location: Bergen

Sv: Hvem stikker til Bore

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Ingen fra Bergen som skal på SRVWK sitt treff på Bore i helgen? Hadde vært kjekt å kjøre sammen. Av erfaring så er det treffet grådig gøy.. :P Banekjøringen er ikke noe man glemmer med det første og folkene som står for treffet er helt fantastisk  :thup
1973 T1 Automatic.
Dalland
Styret
Styret
Posts: 1325
Joined: Tue Jun 08, 2010 11:41 pm
Location: Åsane, Bergen

Sv: Hvem stikker til Bore

Post by Dalland »

Bore treffet er alltid veldig kjekt, men i år tror jeg vi bærer litt preg av at nesten alle som pleier å reise har nylig kjøpt seg hus og har mye fylle helgene med dessverre.

Men vi stikker om få uker til MIB og høsten fylles med både SCC og BugOut. :thup
Post Reply