Er det nokon som har pro skills på montering av taktrekk?
Har kjøpt nytt i Plokkoppen, men er ikkje heilt komfortabel med løysninga
Sveiser fortsatt ei stund til, men ila våren skulle "eg" fått det opp........ Nokon som tar oppdraget?
Dette kan vel ikke være allverden å få til, Ivar...? Du får brette opp ermene og gjøre som oss andre: Learning by doing! Jeg tok sjøl taktrekket i min mikrobuss, pent langt fra, men langtfra pent!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Ivar wrote:
Takker for tilliten, men tenkte at eg skulle sleppe unna limrestar og svarte fingermerker
Øyeblikk ferdig med all sveising.......for denne gong....
Jeg har både limrester og svarte fingermerker i min mikrobuss, er det den du har sett på...? Og jeg bruker den til å kjøre brudepar fra tid til annen...
Dette fikser du, husk: Selvgjort er velgjort!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Bestilte proff aldringsbestandig kontaktlim i lag med taktrekket, men det kunne ikkje sendast i posten, så fekk det aldri
Trur at taktrekket muligens kan vera til ein litt kort dobbelkabinar, for det er altfor langt. Skjønar heller ikkje korleis det er tiltenkt festa i dei rare klipsa på bakveggen.
Så må det på plass når frontruta er ute, og der frykter eg at eg pådrar meg meir sveising, sidan eg blir våt på tærne når det regnar...
Tidspunkt for dette.......usikker, men trenger bilen i drift
Last edited by Ivar on Thu May 09, 2019 7:29 am, edited 1 time in total.