Btw, forgasserne dine ligger klar på plassen min, ferdig juster og denne gang med hoveddyser!

Sånn at du har et sted å søke tilbake til så brotsjet jeg hoveddysene til 125, det er vanlig grunndysing for den størrelse forgassere og halsringer.

Moderator: Global moderator

Ahh, tusen takk, du er en knupp!Dalland wrote: Flinkis!
Btw, forgasserne dine ligger klar på plassen min, ferdig juster og denne gang med hoveddyser!
Sånn at du har et sted å søke tilbake til så brotsjet jeg hoveddysene til 125, det er vanlig grunndysing for den størrelse forgassere og halsringer.
 Henter dem onsdag, på julebordet!
  Henter dem onsdag, på julebordet!Nice!!sveineka wrote: Jepp og startbukken er så å si klar.....

Ikke noe problem, samme som Karmann Ghia'ene, så dette er lagervare hos Unneberg.djupevik wrote: Veldig bra! Hvordan er det å få tak i gulvplater til disse bilene?

Innvendig renne, for å lede vannet fra luftåpningene vekk, og ikke inn i forgasserne..erika wrote: Grattis!
Hva er vannavviser for noe?

Hvor tok du kontrollen? Mitt tidligere verksted har flyttet til Åsane, ville gjerne hatt et kurant verksted på denne siden av byen...
    Hvor tok du kontrollen? Mitt tidligere verksted har flyttet til Åsane, ville gjerne hatt et kurant verksted på denne siden av byen...
Bruker Tores Auto på Varden.Solan wrote: EU OK:Hvor tok du kontrollen? Mitt tidligere verksted har flyttet til Åsane, ville gjerne hatt et kurant verksted på denne siden av byen...
Kjekt at du har fått brukt bilene i sommer, John Harry