Hei,
God og stabil tenning er vesentlig for en pålitlig og frisk motor og og kanskje litt undervurdert av enkelte av oss.
På SCC slo jeg av en lengre prat med far og sønn av firmaet Logmech som alltid har imponert meg med både produkter, kunnskap og drag bilen.
Når faren plutselig spør meg om jeg har testet fordelerne fra 123 ignition og skryter kraftig av hvor kjørbar bruksbilene deres ble etter å skifte til den ble jeg gira på å teste den.
Den fåes i tre utgaver med og uten vakuum klokka, billigste har forprogrammerte tenningskurver man kan skifte mellom med en bryter, neste kan programmeres med data og den dyreste med mobilen. Jeg har lyst til å kjøpe den som kobles til data og ser at hvis vi bestiller mer enn 3 samtidig sparer vi 100 kr per fordeler. Mer enn 5 sparer vi 200 kr per fordeler.
Så om noen har lyst til å være med på en felles bestilling er det bare å gi en lyd.
https://www.123ignition.de/123-ignition ... 1-usb.aspx
Felles bestilling av 123 ignition fordelere?
Moderator: Global moderator
Sv: Felles bestilling av 123 ignition fordelere?
Fordeler? Nei det har jeg slutta med!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Slutter nok med det selv på bobla en dag men så har både du og jeg flere biler å velge i.Solan wrote: Fordeler? Nei det har jeg slutta med!
Lest mye tilbakemeldinger på disse fordelerne og folk virker storfornøyd, mer drag, ingen flat spot, bedre kaldstart, lavere forbruk, turtalll sperre, tomgangsregulering osv.
2790 kr er det for den med tilkobling til data, 2690 hvis flere enn meg og John Harry bestiller.
Da har Svein Erik blitt med så da er prisen 2690.
Morten er på glid så om det blir enda en med så er prisen 2590 for den som kan programmeres på dataen.
Morten er på glid så om det blir enda en med så er prisen 2590 for den som kan programmeres på dataen.
Meg, Svein-Erik, John Harry og Morten er klar.
Får vi med en siste mann så synker prisen 100 kr per pers.
Disse fungerer også utmerket på 6volt biler og gir mer bunndrag og bedre kaldstart.
Får vi med en siste mann så synker prisen 100 kr per pers.
Disse fungerer også utmerket på 6volt biler og gir mer bunndrag og bedre kaldstart.
Er dette totalsum ink frak og moms?
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Ink frakt, uten moms.djupevik wrote: Er dette totalsum ink frak og moms?
Last edited by Dalland on Fri Aug 31, 2018 8:23 pm, edited 1 time in total.