Fremtiden

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
Kristian
Juniormedlem
Juniormedlem
Posts: 88
Joined: Fri May 20, 2011 1:57 pm

Fremtiden

Post by Kristian »

Skal bli utfordring å restaurere denne om ein 40 års tid ;D

http://www.tu.no/artikler/her-er-volksw ... uss/367343

-K
User avatar
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3009
Joined: Fri Sep 07, 2007 3:54 pm
Location: Bergen

Sv: Fremtiden

Post by VW 181 »

Det mest spennende er vel om den eksisterer om en 40 års tid..
I dag er det jo "bruk og kast" som gjelder, så om kvaliteten er slik at den i det hele tatt overlever 40 år,
er i mine øyne mer enn tvilsomt..  ;)
I tillegg mangler jo desidert sjarmen, og lyden, ved en luftkjølt bokser.
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Fremtiden

Post by djupevik »

3D printer, lim, batteri og litt EDB kunnskaper så er nok denne restaurert om 40 år ;D
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Fremtiden

Post by Tistlo »

lurar på korleis desse sjølvgåande greiene kjem til å utarta seg på ein skikkelig grapsen norsk komunalveg om vinterstid med halvdårlig brøyting og hjulspor fult på høgde med ein utkantveg i sibir... trur ikkje eg ville ha stolt på noko sånt ivertfall :police:
TLF: 97419035
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

Sv: Fremtiden

Post by Ivar »

Tistlo wrote: lurar på korleis desse sjølvgåande greiene kjem til å utarta seg på ein skikkelig grapsen norsk komunalveg om vinterstid med halvdårlig brøyting og hjulspor fult på høgde med ein utkantveg i sibir... trur ikkje eg ville ha stolt på noko sånt ivertfall :police:
Der oppe hos deg du tenker på, ja. Kan jo til tider til og med vera utfordrande for edruelege innfødte.

Men dette trur eg at teknologien løyser på ein svært elegant måte. Det er nok integrerte, skjulte løftepunkt for MK IV droner, som hever seg over utfordringane, meir som å ringe til luftassistert NAF.
Alt tilkalt og styrt av hjernen i Buzz'en, med kraftuttak frå batteripakken.

Gå tilbake til 1970 (kun nokon få år sidan) og prøv å fortell ein gjennomsnitts bilinteressert om han hadde hatt tru på det utstyret ein finn i ein familiebil i dag?
Hadde han for eksempel hatt tillit til radarbasert avstandsholdar, som tilogmed styrer bremsane? Eller hovedlys som automatisk snur seg vekk for møtande trafikk. Neppe.....

Så til deg Tistlo; Ordner seg elegant. Avbestill brøyting og salting  8) Framtida kjem no!

........og i dag er det fredag :thup
Last edited by Ivar on Fri Jan 13, 2017 6:46 am, edited 1 time in total.
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
Kristian
Juniormedlem
Juniormedlem
Posts: 88
Joined: Fri May 20, 2011 1:57 pm

Sv: Fremtiden

Post by Kristian »

Forrige laurdag var nå eg i Tistlo's trakter og kjørte golf med pigg frie dekk og trur du ikkje eg kom meg heilt inn innerst i dalen og tilbake

Måtte sjølvsagt rygge opp nokre bakker, men tenk om litt kan eg cruise med buzz medan eg speler kort og drikk kakao og når me kjører oss fast, ja da snur han automatisk og rygger opp den og ;D
Gleder meg

-K
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

Sv: Fremtiden

Post by Solan »

Kristian wrote: Forrige laurdag var nå eg i Tistlo's trakter og kjørte golf med pigg frie dekk og trur du ikkje eg kom meg heilt inn innerst i dalen og tilbake

Måtte sjølvsagt rygge opp nokre bakker, men tenk om litt kan eg cruise med buzz medan eg speler kort og drikk kakao og når me kjører oss fast, ja da snur han automatisk og rygger opp den og ;D
Gleder meg

-K
Haha!  ;D

Men: Ikke verst av en gammal Golf det der!  :thup
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Post Reply