Leie til bryllup 8. juli

Trenger eller ønsker du noe? Ny bil, deler eller noe annet bilrelatert?

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
trinefuru
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 2
Joined: Tue Jan 10, 2017 12:52 pm

Leie til bryllup 8. juli

Post by trinefuru »

Hei! Jeg har blitt tipset om å ta kontakt med dere ang. et spørsmål om bil til bryllup.

Min kommende ektemann elsker Volswagen bussen, og har ofte snakket om den. Jeg ønsker overraske han med at bilen står utfor kirken når vi har viet oss, og kan kjøre oss til fotografering samt ta noen bilder sammen med bilen. Jeg ser ikke for meg at det tar alt for lang tid!

Hvis det er noen som har en slik buss og kunne hjulpet meg 8. juli hadde jeg satt stor pris på det!
Jeg ser for meg ca. 3 timer fra utkjøring av garasje og inn igjen - og en pris på 1500,- Men dette er diskutabelt :)

Håper noen tar kontakt!

Trine Furu
Dalland
Styret
Styret
Posts: 1325
Joined: Tue Jun 08, 2010 11:41 pm
Location: Åsane, Bergen

Sv: Leie til bryllup 8. juli

Post by Dalland »

Hei, og til lykke med det kommende bryllupet og tydeligvis fornuftig valg av gubbe. ;)

På denne siden finner du to busser og litt andre bilen, den er også en grei pekepinne på hva man pleier å ta betalt for en slik jobb.
https://www.bookaclassic.no/s/#/search
Det er også slik at de fleste tør ikke låne ut bilene sine til ukjente sjåfører da de dessverre litt for ofte kommer tilbake med skader.

Jeg vet vi har flere busser i klubben som hadde passet perfekt til slikt, men eieren kommer nok med på kjøpet.
Heldigvis er klubbens medlemmer jevnt over flinke med personlig hygiene og stell av bilene. :thup
trinefuru
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 2
Joined: Tue Jan 10, 2017 12:52 pm

Sv: Leie til bryllup 8. juli

Post by trinefuru »

Tusen takk for kjapt svar! Og ja, jeg har visst valgt relativt greit når det kommer til mannfolk  ;)

Ja, har allerede vært i kontakt med en Svein, men han hadde dessverre ikke mulighet akkurat den helgen. Han snakket også om å ta direkte kontakt her.
Medfølgende sjåfør hadde passet utmerket!
Jeg vet at om man bestiller gjennom noen av disse bookingsidene kan det ofte komme et ekstra booking-gebyr som går til sidene - så hvis noen ønsker ta direkte kontakt og kan forhandle om pris o.l. så er jeg veldig åpen for det!

Ha en fin dag videre!  ;D
Post Reply