Fargo FG-33, liten lastebil frå prosjekt via salgsobjekt til ferdigrestaurert
Moderator: Global moderator
Fargo FG-33, liten lastebil frå prosjekt via salgsobjekt til ferdigrestaurert
Dette blir litt kvasi-tråd.
Har hatt denne som 'prosjekt', men no er dagen komen då eg har innsett galskpen.
Så om det er feil plass, så kan moderator flytta tråden til O.T Kjøp & Salg...
Etter over 30 år i mitt eige, må eg bite i eplet og motvillig kvitta meg med denne flotte bilen.
Fargo er eit Chrysler produkt, med utspring i Detroit, men blei montert saman fleire andre stader. Dei fleste komponentane er felles med Dodge og Plymouth frå samme periode. Stort sett er det grill og radiatorkappe som skiller dei, utanom logoen.
Denne skal være 1. årgang med Fargo som blei montert ved «Den Norske Automobilfabrikk» på Kambo. 1937-1940 blei det satt saman 433 Fargoer her.
Etter rammenummeroversikten, så skal det ha blitt produsert 1327 1,5t lastebilar i 1938 på verdensbasis.
Litt om fabrikken:
http://www.moss-avis.no/kultur/kambo-va ... -1.3970545
https://ostfoldmuseene.no/kambo-norges-detroit/
Midt på sida her er min bil, fotografert tidleg på 50-talet:
http://www.ekeland-transport.no/Historie.htm
og litt meir frå nettet:
http://www.allpar.com/old/fargo.html
http://www.hcvc.com.au/forum/restore/15 ... -cwt-dodge
Her er ein som lager karosserideler med flott passform:
http://www.37plyguy.com/
Denne hytta ser heilt lik ut som mi.
Min bil har gått i Hardanger frå den var ny. Har fått kopi av det originale registreringskortet.
Bilen blei kjøpt som rullande objekt 16.05.86, tatt inn i hus og gradvis demonert dei neste 5 åra.
Motorblokka var frostsprengt, og det viste seg etter utallige forsøk, umulig å sveise. Då stoppa prosjektet opp.
Har no fått tak i tilsvarande motor, som skal kunne gå an å bygge opp igjen.
Bilen har tipp, driven av motoren. Kraftuttak på sida av gearkassen driver ein vinsj under hytta, som drar ein dobbel hjulgong under planet bakover, og presser opp planet. Snedig konstruksjon.
Etter det eg har funne ut, var dette den første lastebilen med motordriven tipp i Hardanger.
Motoren er ein sideventiler rekkeseksar på 248cuin, som er pålag 4,1liter og 90 hk.
Den er ikkje lik personbilane og kvartingane, men ca 8 cm lengre. Slag og boring, ventilar, fordelar, oljepumpe etc skal være samme.
I dag er bilen så godt som heilt nedplukka, og er for så vidt klar for sandblåsing.
På pluss sida vil eg framheva:
- Ny i Norge
- Kjent historikk
- Avskilta i 1966
- Nesten heilt komplett
- Svært lite rust
- Sofa er heil i trekket
- Åpningsbar frontrute med topphengsel
- Tipp
- Alle hjul roterer
- Instrumentene er i Km og heile
- Lette slitedeler å få tak i
- Repro rustskadedelar på ebay
- Ingen kollisjonsskadar
- Kun mindre bulkar, som fortel historia
- Har motor som kan bygges opp/overhalast
Så er det jo litt på jobbesida:
- Trenger nye sjaklar til fjørene
- Ei bladfjør framme er knekt
- Bremsar må overhalast 100%
- Motor må overhalast 100%
- Feil radiator (var montert Ford V8)
- Mangler panserfigur
- Treng nye ruter
- Treng nye reflektorar/lykteglas
- Rust i nedkant på hytta og dørene
- Rust i takrenna
- Trenger ny ‘karosseripapp’ inni (dør og taktrekk)
- Trenger ny plan, har alle beslaga
Når eg no vil selje denne flotte bilen, er det ikkje lett.
Eg er opptatt av at den får formidla ein historie, og ville aller helst sett den meir reparert en restaurert. Eg vil ikkje sjå at den ender opp som ein ihelkappa hotrod/ratrod.
Forbeholder meg derfor retten til å trekke salget, eller selge til den eg vil. Ikkje nødvendigvis høgaste bodet………
Etter mi vurdering, er dette eit overkommeleg prosjekt, både arbeidsmessig og økonomisk, og dessutan ypperleg til å transportera bobler & bussar med
Eg kan vera behjelpeleg med å skaffe transport til hyggeleg pris.
Har hatt denne som 'prosjekt', men no er dagen komen då eg har innsett galskpen.
Så om det er feil plass, så kan moderator flytta tråden til O.T Kjøp & Salg...
Etter over 30 år i mitt eige, må eg bite i eplet og motvillig kvitta meg med denne flotte bilen.
Fargo er eit Chrysler produkt, med utspring i Detroit, men blei montert saman fleire andre stader. Dei fleste komponentane er felles med Dodge og Plymouth frå samme periode. Stort sett er det grill og radiatorkappe som skiller dei, utanom logoen.
Denne skal være 1. årgang med Fargo som blei montert ved «Den Norske Automobilfabrikk» på Kambo. 1937-1940 blei det satt saman 433 Fargoer her.
Etter rammenummeroversikten, så skal det ha blitt produsert 1327 1,5t lastebilar i 1938 på verdensbasis.
Litt om fabrikken:
http://www.moss-avis.no/kultur/kambo-va ... -1.3970545
https://ostfoldmuseene.no/kambo-norges-detroit/
Midt på sida her er min bil, fotografert tidleg på 50-talet:
http://www.ekeland-transport.no/Historie.htm
og litt meir frå nettet:
http://www.allpar.com/old/fargo.html
http://www.hcvc.com.au/forum/restore/15 ... -cwt-dodge
Her er ein som lager karosserideler med flott passform:
http://www.37plyguy.com/
Denne hytta ser heilt lik ut som mi.
Min bil har gått i Hardanger frå den var ny. Har fått kopi av det originale registreringskortet.
Bilen blei kjøpt som rullande objekt 16.05.86, tatt inn i hus og gradvis demonert dei neste 5 åra.
Motorblokka var frostsprengt, og det viste seg etter utallige forsøk, umulig å sveise. Då stoppa prosjektet opp.
Har no fått tak i tilsvarande motor, som skal kunne gå an å bygge opp igjen.
Bilen har tipp, driven av motoren. Kraftuttak på sida av gearkassen driver ein vinsj under hytta, som drar ein dobbel hjulgong under planet bakover, og presser opp planet. Snedig konstruksjon.
Etter det eg har funne ut, var dette den første lastebilen med motordriven tipp i Hardanger.
Motoren er ein sideventiler rekkeseksar på 248cuin, som er pålag 4,1liter og 90 hk.
Den er ikkje lik personbilane og kvartingane, men ca 8 cm lengre. Slag og boring, ventilar, fordelar, oljepumpe etc skal være samme.
I dag er bilen så godt som heilt nedplukka, og er for så vidt klar for sandblåsing.
På pluss sida vil eg framheva:
- Ny i Norge
- Kjent historikk
- Avskilta i 1966
- Nesten heilt komplett
- Svært lite rust
- Sofa er heil i trekket
- Åpningsbar frontrute med topphengsel
- Tipp
- Alle hjul roterer
- Instrumentene er i Km og heile
- Lette slitedeler å få tak i
- Repro rustskadedelar på ebay
- Ingen kollisjonsskadar
- Kun mindre bulkar, som fortel historia
- Har motor som kan bygges opp/overhalast
Så er det jo litt på jobbesida:
- Trenger nye sjaklar til fjørene
- Ei bladfjør framme er knekt
- Bremsar må overhalast 100%
- Motor må overhalast 100%
- Feil radiator (var montert Ford V8)
- Mangler panserfigur
- Treng nye ruter
- Treng nye reflektorar/lykteglas
- Rust i nedkant på hytta og dørene
- Rust i takrenna
- Trenger ny ‘karosseripapp’ inni (dør og taktrekk)
- Trenger ny plan, har alle beslaga
Når eg no vil selje denne flotte bilen, er det ikkje lett.
Eg er opptatt av at den får formidla ein historie, og ville aller helst sett den meir reparert en restaurert. Eg vil ikkje sjå at den ender opp som ein ihelkappa hotrod/ratrod.
Forbeholder meg derfor retten til å trekke salget, eller selge til den eg vil. Ikkje nødvendigvis høgaste bodet………
Etter mi vurdering, er dette eit overkommeleg prosjekt, både arbeidsmessig og økonomisk, og dessutan ypperleg til å transportera bobler & bussar med
Eg kan vera behjelpeleg med å skaffe transport til hyggeleg pris.
Last edited by Ivar on Thu Jan 21, 2021 7:56 am, edited 1 time in total.
..........vern gjennom bruk! |o * o|
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Enten det er prosjekttråd eller salgstråd hadde jo et bilde eller to av prosjektet vært på sin plass
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Planen var å legge inn bilder, men denne teknikken......Henrik wrote: Enten det er prosjekttråd eller salgstråd hadde jo et bilde eller to av prosjektet vært på sin plass
Tar nye no, så dei kjem om ein strax
..........vern gjennom bruk! |o * o|
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Seså!
Enda med å fotografera i albumet igjen
Her er då me slepte den frå Tørvikbygd til Steinsdalen i 1990
[attachment=1]
Der blei motor og gear tatt ut, og planet tatt av, for å få den i hus
[attachment=2]
Tung kladd denne motoren
[attachment=3]
Her er den komme inn, og akslingane skal av
[attachment=4]
Så er dei av, og delane blei sorterte
[attachment=5]
Enda med å fotografera i albumet igjen
Her er då me slepte den frå Tørvikbygd til Steinsdalen i 1990
[attachment=1]
Der blei motor og gear tatt ut, og planet tatt av, for å få den i hus
[attachment=2]
Tung kladd denne motoren
[attachment=3]
Her er den komme inn, og akslingane skal av
[attachment=4]
Så er dei av, og delane blei sorterte
[attachment=5]
- Attachments
-
- IMG_20170105_191220~2.jpg (51 KiB) Viewed 10282 times
-
- IMG_20170105_191257~2.jpg (41.46 KiB) Viewed 10252 times
-
- IMG_20170105_191353~2.jpg (46.2 KiB) Viewed 10244 times
-
- IMG_20170105_191432~2.jpg (46.12 KiB) Viewed 10270 times
-
- IMG_20170105_191501~2.jpg (42.54 KiB) Viewed 10271 times
..........vern gjennom bruk! |o * o|
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
For i trigge lysta måtte eg jo nett stabla saman karosserdelane
[attachment=1]
Syntes fortsatt at dette er eit av dei flottaste lastebilane frå 30-talet
Så når ikkje blokka let seg sveise, blei den bokstavelag talt lagt på hylla
[attachment=2]
Der låg den i omlag ti år, til eg selde huset, og flytta til Askøy.
Den ligg fortsatt inne, men i noko trongare kår
[attachment=3]
Hytta med fronten imot, inne til høgre. Bakakslingen på høgkant midt på bildet
Litt vanskeleg å ta gode bilder under slike forhold
[attachment=5]
Det er fasinerande kor lite bulkar det er på den.
Der den pistasjeis-grøne malingen skallar, ser ein fortsatt den flotte mørkeblå originallakken.
Her er det sidene på panseret me ser
[attachment=1]
Syntes fortsatt at dette er eit av dei flottaste lastebilane frå 30-talet
Så når ikkje blokka let seg sveise, blei den bokstavelag talt lagt på hylla
[attachment=2]
Der låg den i omlag ti år, til eg selde huset, og flytta til Askøy.
Den ligg fortsatt inne, men i noko trongare kår
[attachment=3]
Hytta med fronten imot, inne til høgre. Bakakslingen på høgkant midt på bildet
Litt vanskeleg å ta gode bilder under slike forhold
[attachment=5]
Det er fasinerande kor lite bulkar det er på den.
Der den pistasjeis-grøne malingen skallar, ser ein fortsatt den flotte mørkeblå originallakken.
Her er det sidene på panseret me ser
- Attachments
-
- IMG_20170105_191517~2.jpg (54.96 KiB) Viewed 10310 times
-
- IMG_20170105_191530~2.jpg (40.09 KiB) Viewed 10251 times
-
- IMG_20160910_170134.jpg (59.67 KiB) Viewed 10293 times
-
- IMG_20160910_180545.jpg (81.78 KiB) Viewed 10299 times
-
- IMG_20160910_170147.jpg (49.39 KiB) Viewed 10302 times
Last edited by Ivar on Thu Jan 05, 2017 11:12 pm, edited 1 time in total.
..........vern gjennom bruk! |o * o|
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Tøft! Hadde vore artig om vi fekk ta del i vidare reparajsjonar her inne, ein slik doning fortjener å komme på vegen igjen ein gang
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Frykter at ingen av oss blir så gamle. ........sjølv om Tistlo hardnakka meiner at enkelte bilskrotingar kan bli 200 år........djupevik wrote: Tøft! Hadde vore artig om vi fekk ta del i vidare reparajsjonar her inne, ein slik doning fortjener å komme på vegen igjen ein gang
Den er no havna på finn, med ikkje uteblitt respons. Kor den ender er ikkje avklart enno.
..........vern gjennom bruk! |o * o|
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Hadde over 2000 treff på finn, første veka.
Bilen fann vegen heim att, til barnebarnet til ein som eigde den på 50-talet. Han driv også i transportbransjen, og hadde tilogmed originalskiltet frå 1954 i garasjen.
Lasset med deler blei sendt til profesjonell restaurerar på Tysnes, og har på kort tid gjenoppstått til fordums glans.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
Bilen fann vegen heim att, til barnebarnet til ein som eigde den på 50-talet. Han driv også i transportbransjen, og hadde tilogmed originalskiltet frå 1954 i garasjen.
Lasset med deler blei sendt til profesjonell restaurerar på Tysnes, og har på kort tid gjenoppstått til fordums glans.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
- Attachments
-
- received_10155806004701996.jpg (72.39 KiB) Viewed 9553 times
-
- received_10156128037736996.jpg (85.21 KiB) Viewed 9552 times
-
- received_10156128040031996.jpg (99.09 KiB) Viewed 9539 times
-
- received_2468462293183061.jpg (52.41 KiB) Viewed 9569 times
..........vern gjennom bruk! |o * o|
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Tilbake på tunet til eigaren
[attachment=1]
[attachment=1]
- Attachments
-
- Screenshot_20201219-165923.jpg (43.8 KiB) Viewed 9611 times
..........vern gjennom bruk! |o * o|
- Moshe
- Global moderator
- Posts: 3309
- Joined: Tue Aug 28, 2007 4:14 pm
- Location: Ulset, Bergen
- Contact:
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Nydelig!!!
75 VW1303 Boble *8/8-2022
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007
69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007
69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
- VWACB
- Global moderator
- Posts: 290
- Joined: Fri Aug 31, 2007 11:55 am
- Location: Sartor Storsenter
- Contact:
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Fantastisk at den havnet tilbake til opprinnelig familie og i nyrestaurert skikk
Klubb for luftavkjølt VW
Sv: Fargo FG-33, liten lastebil går frå prosjekt til salgsobjekt
Ja, føler at eg greidde å "berga" denne bilen, sjølv om andre måtte fullføra.
Er stolt av at den kom "heim". Annonsa på finn hadde respons på landsbasis, så marginen var liten.
Er stolt av at den kom "heim". Annonsa på finn hadde respons på landsbasis, så marginen var liten.
..........vern gjennom bruk! |o * o|