I starten av april 2015 ble det handlet en Transporter fra 1986. Transporteren er av typen "Dobbelkabine" som viser til den deilige kombinasjonen to seterader og lasteplan
[attachment=1]
Som bildet over antyder ble vognen kjøpt på Bulken av Tistlo. Her hjelpes den ut av snøen av en Syncro-Doka i matchende farge.
Takk for handelen og takk til Sveinung som svippet meg oppom
Hadde tatt ut prøveskilt men bremsetrykket var ustabilt. Man kunne pumpe opp trykk men dette forsvant etter kort tid uten bruk. - Ikke noe særlig å kjøre til Radøy med. Heldigvis skulle Christer til bydn med henger så transport av Transporteren ble ordnet veldig greit
[attachment=2]
Tordis
Moderator: Global moderator
Sv: Tordis
Visste ikke at den het Tordis! Denne bilen har jo fått mye god pleie og bruk siden den ble hentet, så her blir det spennende å følge med
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Tordis
Er klar for litt bilder og historie på hva du har gjort med denne!
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Sv: Tordis
snubla over nokon gamle bilder i "arkivet" og kom på at eg kunne suplera denne tråden med litt historie omkring bilen
den vart oppdaga ved hjelp av tips frå maskinisten i grimesvingane, som har hatt bilen som nabo i x-antal år utan å ta serlig grep om situasjonen den stod fortumla i eit skur langs vegen og var fylt opp av bås. eigarskapet vart spora opp og da viste seg att han hadde vert nedgreven i fleire år. etter ein lang prosess kunne eg få overtatt eigarskapet via slekt og arvingar.. mykje att og fram for å sei da mildt. den har i sin tid gått som ein form for vaktmesterbil hjå den campingen som ligger i grimesvingane nede med vatnet, i tilleg trur eg eigar var over snitt intrisert i hest for da var eindel grusomme hesta klistremerker rundtomkring inni bilen som blei fjerna fortløpande.
hentinga gjekk greit ved hjelp av lånt kompressor frå svein autohaus. sidan bilen var låst og nøkkelen gone, blei bakruta poppa ut for å komma seg inn. rattlåsen måtte og bøta med livet.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
etter å ha fått bilen heim til voss vart da fortløpande satt igang reprasjonar. full service på motor og skifta ut manglande og defekte deler. motoren starta kjapt meinar eg å huksa og, (hold your horses! ) den fekk full overgang på kjølesystemet med ny G12+ veska jess, vatnkjølt og greier med ein villig 1.9 wasserboxer. vidare blei da gjort ein innsats for å gjera den klar for eu kontroll, bremsane blei gått over og overhalt kaliprane, pussa rust av skjever og tromlar osv, bensintanken måtte ned for å sveisa lufterøyra som lak som ein god sil, og forskjellige andre ting blei gjort. eg trur den var inn på eu kontroll og fekk ein mangellapp men huksar faktisk ikkje meir.
[attachment=6]
[attachment=7]
[attachment=8]
[attachment=9]
[attachment=10]
den vart oppdaga ved hjelp av tips frå maskinisten i grimesvingane, som har hatt bilen som nabo i x-antal år utan å ta serlig grep om situasjonen den stod fortumla i eit skur langs vegen og var fylt opp av bås. eigarskapet vart spora opp og da viste seg att han hadde vert nedgreven i fleire år. etter ein lang prosess kunne eg få overtatt eigarskapet via slekt og arvingar.. mykje att og fram for å sei da mildt. den har i sin tid gått som ein form for vaktmesterbil hjå den campingen som ligger i grimesvingane nede med vatnet, i tilleg trur eg eigar var over snitt intrisert i hest for da var eindel grusomme hesta klistremerker rundtomkring inni bilen som blei fjerna fortløpande.
hentinga gjekk greit ved hjelp av lånt kompressor frå svein autohaus. sidan bilen var låst og nøkkelen gone, blei bakruta poppa ut for å komma seg inn. rattlåsen måtte og bøta med livet.
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
etter å ha fått bilen heim til voss vart da fortløpande satt igang reprasjonar. full service på motor og skifta ut manglande og defekte deler. motoren starta kjapt meinar eg å huksa og, (hold your horses! ) den fekk full overgang på kjølesystemet med ny G12+ veska jess, vatnkjølt og greier med ein villig 1.9 wasserboxer. vidare blei da gjort ein innsats for å gjera den klar for eu kontroll, bremsane blei gått over og overhalt kaliprane, pussa rust av skjever og tromlar osv, bensintanken måtte ned for å sveisa lufterøyra som lak som ein god sil, og forskjellige andre ting blei gjort. eg trur den var inn på eu kontroll og fekk ein mangellapp men huksar faktisk ikkje meir.
[attachment=6]
[attachment=7]
[attachment=8]
[attachment=9]
[attachment=10]
- Attachments
-
- DSCF9583 (Small).jpg (73.18 KiB) Viewed 4234 times
-
- DSCF9584 (Small).jpg (75.23 KiB) Viewed 4244 times
-
- DSCF9588 (Small).jpg (74.15 KiB) Viewed 4244 times
-
- DSCF9590 (Small).jpg (73.64 KiB) Viewed 4259 times
-
- DSCF9595 (Small).jpg (62.78 KiB) Viewed 4272 times
-
- DSCF9663 (Small) (Small).jpg (60.09 KiB) Viewed 4262 times
-
- DSCF9728 (Small).jpg (54.46 KiB) Viewed 4251 times
-
- DSCF9729 (Small).jpg (55.18 KiB) Viewed 4241 times
-
- DSCF9769 (Small).jpg (49.26 KiB) Viewed 4260 times
-
- DSCF9767 (Small).jpg (44.36 KiB) Viewed 4250 times
TLF: 97419035
Sv: Tordis
litt andre diverse gruppebilder
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
Noko anna som høyrer med er ang turen for levering av bilen. litt rask beslutning blei tatt med å bruka ein syncro som har hatt ymse drivverkslydar over lengre tid. resultatet blei egentlig att stort sett ALT la inn årene på denne samme turen. rett før radøy blei da eit hopp på heile bilen og da viste seg at indre drivknutar framme var på veg til å ta kveld. på returen booka eg meg inn på breistein, og fekk seinare hjelp av Ørjan til å reparera. eg trur nemlig eg hadde tatt med meg nye drivknutar for eg viste dei var dårlige. so på breistein blei knutane skifta og alt var gull. nett når den seige drittjobben var gjort oppdaga me stoor slark i bakhjulslager.. tok sjangsen på at dei holdt.. neidå
[attachment=4]
[attachment=5]
eg kom vel also til ein plass mellom vågsbotn og arna, i nerheiten av ein tunell eller eit vatn.. bang sa da og bilen hoppa som ein syltagurk nesten ut av vegen. stor røyksky bygde seg opp og i speglet såg eg eit hjul som hadde vel mykje negativ camber.. etter nokon telefonar kom til slutt Trygve frå Kranken&Co med sin landrøvar defender. kvit syncro blei putta på den samme biltralla eg drog med meg, og me kjørte heile greio til krankenhaus. der blei nav bak plukka av og brukte donordeler blei funne fram og montert på plass igjen
[attachment=6]
[attachment=7]
[attachment=8]
[attachment=9]
[attachment=10]
Da sista som skjedde var at mellomakselen begynte å domma seg på veg heim masse ulydar og vibrasjon ikkje minst. resultatet var at eg parkerte bilen fint på tunet når eg kom heim og har vel ikkje til dags dato fått gjort meir med den. ein ny bruksbil blei tatt ibruk og problemene glømt vel da var ein delvis avsporing so no får ørjan fortsetta tråden med meir om Tordis som den har blitt kaldt
Ørjan har gjort ein god jobb med å få den på vegen ivertfall. gjekk ikkje lang tid før den var godkjent og i drift
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
Noko anna som høyrer med er ang turen for levering av bilen. litt rask beslutning blei tatt med å bruka ein syncro som har hatt ymse drivverkslydar over lengre tid. resultatet blei egentlig att stort sett ALT la inn årene på denne samme turen. rett før radøy blei da eit hopp på heile bilen og da viste seg at indre drivknutar framme var på veg til å ta kveld. på returen booka eg meg inn på breistein, og fekk seinare hjelp av Ørjan til å reparera. eg trur nemlig eg hadde tatt med meg nye drivknutar for eg viste dei var dårlige. so på breistein blei knutane skifta og alt var gull. nett når den seige drittjobben var gjort oppdaga me stoor slark i bakhjulslager.. tok sjangsen på at dei holdt.. neidå
[attachment=4]
[attachment=5]
eg kom vel also til ein plass mellom vågsbotn og arna, i nerheiten av ein tunell eller eit vatn.. bang sa da og bilen hoppa som ein syltagurk nesten ut av vegen. stor røyksky bygde seg opp og i speglet såg eg eit hjul som hadde vel mykje negativ camber.. etter nokon telefonar kom til slutt Trygve frå Kranken&Co med sin landrøvar defender. kvit syncro blei putta på den samme biltralla eg drog med meg, og me kjørte heile greio til krankenhaus. der blei nav bak plukka av og brukte donordeler blei funne fram og montert på plass igjen
[attachment=6]
[attachment=7]
[attachment=8]
[attachment=9]
[attachment=10]
Da sista som skjedde var at mellomakselen begynte å domma seg på veg heim masse ulydar og vibrasjon ikkje minst. resultatet var at eg parkerte bilen fint på tunet når eg kom heim og har vel ikkje til dags dato fått gjort meir med den. ein ny bruksbil blei tatt ibruk og problemene glømt vel da var ein delvis avsporing so no får ørjan fortsetta tråden med meir om Tordis som den har blitt kaldt
Ørjan har gjort ein god jobb med å få den på vegen ivertfall. gjekk ikkje lang tid før den var godkjent og i drift
- Attachments
-
- DSCF9808 (Small).jpg (41.21 KiB) Viewed 4256 times
-
- DSCF0225 (Small).jpg (46.41 KiB) Viewed 4240 times
-
- DSCF0226 (Small).jpg (42.33 KiB) Viewed 4256 times
-
- DSCF2204 (Small).jpg (52.47 KiB) Viewed 4261 times
-
- DSCF2206 (Small).jpg (56.85 KiB) Viewed 4259 times
-
- DSCF2211 (Small).jpg (48.38 KiB) Viewed 4247 times
-
- DSCF2212 (Small).jpg (56.46 KiB) Viewed 4261 times
-
- DSCF2213 (Small).jpg (60.01 KiB) Viewed 4229 times
-
- DSCF2214 (Small).jpg (65.93 KiB) Viewed 4251 times
-
- DSCF2215 (Small).jpg (58.79 KiB) Viewed 4247 times
TLF: 97419035
Sv: Tordis
Begivenhetsrik ferd der altså! Utrolig hva man får gjort med riktig kompetanse og innsats
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/