Enno ein arbeidshest

Utrolig nok er det noen som driver med annet enn Lufavkjølt VW. Her kan en vise hva den delen av hobbyen går ut på.

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

Enno ein arbeidshest

Post by Ivar »

Flott med ein ny tråd moglegheit :thup

Svært mange med bil som hobby, går for dei lekre, raske, blanke, dyre, kjente, populære etc, som er godt egna til å cruise rundt i, dei dagane været tillet det.
Så i motvekt til dette, er eg meir av den typen som synest bilane skal, kan og bør brukast til det dei var designa for. Slite og slepe, og yte sine tjenester trutt og trofast.

Det bærer vel eigntleg alle mine køyretøy preg av. Slagordet blir derfor det vanlege: "Vern gjennom bruk" Det er ikkje mykje som står seg i hel i alle fall.

Så i denne tråden vil eg presantere kåno sitt behov for hest.
Ho driv 'Bakstehuset på Ask' og dei som vil finn det anten på nett eller FB.

Denne hesten har stått på stall så altfor lenge, så då me fekk den på tunet i fjor sommar, var det ikkje mykje å skryta av. Mange nye karosseriplater var montert, men strukturen bakom var så godt som fråverande.
For dei som ikkje er kollosalt oppdaterte på franskmenn, så er det ein 1979 modell Citroen HZ, med 1600 motor og 39 hk, spreidd utover tre gir; 1., 1. og 3.

Den blei derfor 'kledd av' og innlevert lokalt her på Askøy for sandblåsing.
Då var det lettare å finna ut kor mykje meir som måtte erstattast. Det brukte eg all fritid på i haust og vinter, slik at eg fekk den på lakkering i påske-vinterferien i år.

No er den såpass klar, at eg hadde den på EU, og fått tatt den i bruk. Det er sjølvsagt ikkje alle detaljar som er ferdige enno, men det får eg ta litt på langs.

Kan hende nokon her inne allereide har fått den med seg, sidan eg køyrte 450 km sist helg mellom Bakeriet her heime og Matfestivalen i Bergen?

[attachment=1]

Sida er luke for å betjene kundane:
[attachment=2]
Her frå første turen, på Hanevikdagen 21. aug

Ved ein seinare anledning kan eg legge ut eit par bilete frå då det ikkje såg so kjekt ut.....kanskje.....
Attachments
M&AE.jpg
M&AE.jpg (110.9 KiB) Viewed 859 times
HZ Hanevik.jpg
HZ Hanevik.jpg (78.77 KiB) Viewed 827 times
Last edited by Ivar on Sat Sep 10, 2016 12:31 am, edited 1 time in total.
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Enno ein arbeidshest

Post by djupevik »

Utrulig fet bil! Høres ut som litt av en jobb å restaurere, den ser i alle fall nydelig ut nå!
Veldig enig i at bioene skal brukes, det er i alle fall de bilene man bruker og skaper minner med man blir mest glad i :thup
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3009
Joined: Fri Sep 07, 2007 3:54 pm
Location: Bergen

Sv: Enno ein arbeidshest

Post by VW 181 »

Superkul vogn og veldig kjekt at den blir brukt!  :)
Ser at de er mye brukt til nettopp matsalg og liknende andre steder og.
Traff blant annet på en slik på Fiskemarkedet i Hamburg første helgen i august.
[attachment=1]
Attachments
20160807_081234.jpg
20160807_081234.jpg (60.99 KiB) Viewed 854 times
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

Sv: Enno ein arbeidshest

Post by Solan »

Citroën HY og HZ er jo steintøffe varebiler!
Jeg har sett et par andre av disse i Bergen i det siste også, brukes til mobilt pizzabakeri, bl.a. Skikkelig kult at du har pusset opp en slik en, og fremfor alt at du/dere bruker den til det den var ment til. Den ser skikkelig bra ut nå  :thup
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Post Reply