Har du lyst på den beste eksosbandasjen? (Fellesbestilling)

Har du noe for salg? Bil, deler eller annet bilrelatert?

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
Dalland
Styret
Styret
Posts: 1325
Joined: Tue Jun 08, 2010 11:41 pm
Location: Åsane, Bergen

Har du lyst på den beste eksosbandasjen? (Fellesbestilling)

Post by Dalland »

Hei, jeg har lenge irritert meg over å vikle inn eksosanlegget i den fæle eksosbandasjen man får kjøpt i Norge, som etter kort tid løsner og smuldrer opp om eksosen blir for varm.
Derfor har jeg lenge drømt om å få tak i en vevd strømpe man kan tre over eksosrørene og endelig har jeg funnet en leverandør!
Denne tåler bedre varme, olje og slitasje enn vanlig glassfiber bandasje, i tillegg ser den deilig ut!!

Image
Fargen kan avvike noe.

Strømpen er laget i Silica fiber som tåler en kontinuerlig temperatur på ca 1000 grader og maks temperatur på 1650 grader!!
Dette er over dobbelt av hva biltema sin bandasje tåler!

Strømpen har en inner diameter på 40 mm noe som vil kunne brukes på de fleste anlegg, den kan utvides lett med ca 8mm
Selges i 5 meter pakker (holder til både merge grenrør eller python grenrør).

Total pris til deg på døren blir 1200kr. (for de i Bergen kan dere hente den på BBH og spare 100 kr i frakt! ;)

Jeg får dessverre ikke bestilt denne på mindre enn 30 meter ruller og tenkte derfor å se om det er flere som vil være med på bestillingen.
Minstekrav for bestilling er forlengst nådd og det er nå bestilt 4 ruller / 24 sett.
17 sett er allerede bestilt så det er 7 sett igjen!

Kast deg med mens du enda har muligheten! :thup

Link til salgstråd på vwnorge: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,63944.0.html
Dalland
Styret
Styret
Posts: 1325
Joined: Tue Jun 08, 2010 11:41 pm
Location: Åsane, Bergen

Sv: Har du lyst på den beste eksosbandasjen? (Fellesbestilling)

Post by Dalland »

20 solgt, kun 4 igjen.
Varene ankommer bergen rett over påske.
Heng deg på mens du har sjans. ;)
Post Reply