raud patinert flott 60modell buss. engelsk par på tur i norge. var vist heimom til meg i helga,når eg var andre plassar. men møtte dei på eit bensinutsalg idag. dei er no på tur til bergen, og eg informerte dei om klubben, så dei tar kanskje kontakt på eit vis. setter nok pris på ein tur til breistein kanskje vist da er mulig å organisera. trivlige folk. kunne tenkt meg å leva som dei. ingen hus ingen tilhørigheit, bur i bilen og reiser over heile verden
Tistlo wrote:
raud patinert flott 60modell buss. engelsk par på tur i norge. var vist heimom til meg i helga,når eg var andre plassar. men møtte dei på eit bensinutsalg idag. dei er no på tur til bergen, og eg informerte dei om klubben, så dei tar kanskje kontakt på eit vis. setter nok pris på ein tur til breistein kanskje vist da er mulig å organisera. trivlige folk. kunne tenkt meg å leva som dei. ingen hus ingen tilhørigheit, bur i bilen og reiser over heile verden
Det er jo jubileumsdag med tilhørende cruising fra Bontelabo og til BBH idag kl 18, så hvis de kan få beskjed, er det (sikkert) bare å hive seg med der!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Kom idag over en buss på parkeringplassen til Monter i Larvik (på ferie).
Snakket med en hyggelig eier og denne var solgt til en Bergenser som drev verksted i Polen, denne skulle trolig restaureres der.
Spotta opphavet og ein av bussane i eit familiealbum;
[attachment=1]
Bildet er tatt ca 1964.
Dei trong tydlegvis vedlikehold allerede då dei var nye, desse bilane våre
Attachments
IMG_20151225_130416~2.jpg (66.9 KiB) Viewed 4386 times
Såg ei biltralle med restar av ein lys split transporter i Lavik i Sogn i dag,men fekk ikkje tatt bilde i forbifarten. Var den kanskje på vei til Bergen?
Går nokon meter tråd her før den er heil igjen, ja.
Tistlo hadde den komplette bunnen til ein -77 buss som eg hogg. Den var så godt som rustfri under, og hadde egna seg godt som donor til slikt prosjekt.
Steike! Grattis trur eg. Noke spesielt ved akkurat denne bilen?
Ser ut som du treng donorbil ja, men ser forsåvidt ut som du mangler det som mangler på denne også