Bestilling

Finner du en salgslink et annet sted, legg den inn her da :-)

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
Ølle
Styret
Styret
Posts: 237
Joined: Fri Mar 01, 2013 3:56 pm

Bestilling

Post by Ølle »

Hei,

Tar sikte på å legge inn en delebestilling hos Autodeler.co.no i løpet av helgen (til min T3)  :)
User avatar
hans
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1605
Joined: Sun Jan 17, 2010 11:07 pm
Location: Bergen

Sv: Bestilling

Post by hans »

jeg trenger deler til C8n min .. hva er erfaringen din med autodeler ? 
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Ølle
Styret
Styret
Posts: 237
Joined: Fri Mar 01, 2013 3:56 pm

Sv: Bestilling

Post by Ølle »

Gode priser, litt treg, google translate og et forbedringspotesiale på service/nettsider :-P

En fin ting er at fabrikant er oppgitt, som regel kan man velge mellom flere merker  :)
Sveins Autohaus
Juniormedlem
Juniormedlem
Posts: 84
Joined: Tue Apr 13, 2010 2:32 pm

Sv: Bestilling

Post by Sveins Autohaus »

Har bare forsøkt å handle èn gang, men var ikke samsvar mellom oppgitt lagerbeholdning i det hele tatt!!! Jeg bestilte en del, som de hadde sikkert 5 alternativ til på lager. Fikk beskjed om at de ikke kunne levere noen av delene. Selvsagt kom beskjedene som korte, sikkerte automatiske meldinger....

Men tilbakeføring av penger gikk greit, så sånn sett virker det seriøst nok, selv om det virket som lureri underveis  :-\
User avatar
hans
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1605
Joined: Sun Jan 17, 2010 11:07 pm
Location: Bergen

Sv: Bestilling

Post by hans »

hmm. avstår denne gang. :)
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Ølle
Styret
Styret
Posts: 237
Joined: Fri Mar 01, 2013 3:56 pm

Sv: Bestilling

Post by Ølle »

Hallais,

Ser for meg at jeg legger inn en liten bestilling hos autodeler.co.no på fredag. Gi en lyd om du skulle trenge noe smått ;)
Kristian
Juniormedlem
Juniormedlem
Posts: 88
Joined: Fri May 20, 2011 1:57 pm

Sv: Bestilling

Post by Kristian »

Hei

Eg skal til å bestille fremre hjullager til bayen fra Justkampers i kveld (skal ein tur på Breistein i kveld å ta ein "inventory check" :))

Dei sel lager fra Febi, muligens er det kanskje lurer å bestille fra Autodeler (Dei har jo SKF og slikt).

Kor lang leveringstid rekner du med. Skulle gjerne hatt bayen på hjul igjen i løpet av neste helg hadde eg planlagt

Kristian N
Ølle
Styret
Styret
Posts: 237
Joined: Fri Mar 01, 2013 3:56 pm

Sv: Bestilling

Post by Ølle »

Kristian wrote: Hei

Eg skal til å bestille fremre hjullager til bayen fra Justkampers i kveld (skal ein tur på Breistein i kveld å ta ein "inventory check" :))

Dei sel lager fra Febi, muligens er det kanskje lurer å bestille fra Autodeler (Dei har jo SKF og slikt).

Kor lang leveringstid rekner du med. Skulle gjerne hatt bayen på hjul igjen i løpet av neste helg hadde eg planlagt

Kristian N

Hei,

Ser det har tatt 11-13 dager tidligere, så det vil nok være litt for tregt mtp. neste helg?

Send gjerne en PM med din epostadresse dersom du tross litt lengre leveringstid blir med  :thup
Post Reply