GITT BORT - 4 stk. 13-toms alufelger med gode (og relativt nye) vinterdekk gis bort - GITT BORT

Gamle tilsalgstråder samles her

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

GITT BORT - 4 stk. 13-toms alufelger med gode (og relativt nye) vinterdekk gis bort - GITT BORT

Post by Solan »

Hoi

En kollega av meg gir bort slike. Her er nærmere info jeg fikk på epost:

"Halloen Svein.

Synes det er reint for gale å dumpe hjulene hos BIR. Men det kan jo bli siste utveg.
Er det noen i VW-klubben din som kan nyttiggjøre seg dem, så er de gratis. Helt.

Borbet står det på alufelgene.
Vinterdekkene ble kjøpt hos Dekk og Felgspesialisten i Kanalveien høsten 2012 og i hovedsak brukt på vinterstid fram til tidlig i jan 2015, da denne Golfbilen ble sendt til de evige jaktmarker, men med godt slitte sommerdekk på. Målt mønsterdybde er i området 5-6 mm. Continental ContiViking Contact 5. 175/70 R 13 36T står det på dekkene.

Hadde faktisk gitt dekk og felger til hun som kjøpte min gamle 1,6 Golf 4, 1999 modell for 10-11 år siden. Men så viste det seg at VW-folka ikke bare har tukla med eksosutslipp, men også hadde tukla med hjula på nye modeller, slik at de rett og slett ikke passet på hennes Golf 4!

Gi gjerne itt ord eller flere tilbake.

mvh kk.
950 82 490
"


Så hvis noen er interessert, er det bare å ta kontakt med kk (Kåre Karlsen), han bor på Lønborg.

Her er et bilde:

[attachment=1]
Attachments
Felger-gis-bort-kk.jpg
Felger-gis-bort-kk.jpg (35.79 KiB) Viewed 507 times
Last edited by Solan on Mon Nov 16, 2015 8:52 am, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Post Reply