Bilen:
Gasswire, stift, viftereim og kanskje plugger. En kanne olje. Ikke press motoren i tøffe stigninger og la den få en pause på toppen. Jeg har av og til med ekstra gasser og fordeler, men da skal jeg laaaangt. Universalwire fra Biltema med div låser er kjekt å ha + litt verktøy, gaffatape og noe strips.
Du trenger også brannslukkingsapparat, jekk og reservehjul og/eller punkteringsspray.
Personlig:
Gode sko og klær er must. Området er VÅTT om det blir regn, og det er nesten alltid kaldt utpå kvelden uansett vær....Jeg har også med regnponsjo fra IKEA. Praktisk på treff og ved mekking langs veien i regn. Det er mat og drikke å få på området, men alltid kjekt å ha litt i teltet. IKKE plasser teltet lavt selv om plassen er aldri så fin....Hvis du ikke liker å våkne i basseng. Det danner seg store dammer på området om det er nedbør. (pga høyt grunnvann).
Det er vrient å få teltplugger i bakken, så det er kjekt om noen har gummiklubbe.
Satser på sol hele helgen. Da er jo alt enklere.

Jeg er litt lei av å våkne med vond hals og dårlig form, så siden bussen ikke er klar er det mulig vi ender på hotell også.....