cyberdog wrote:
Fikk akkurat ordnet meg fri. Jeg, Elin og Gustaf stiller på Øyrane Torg kl 08:00. Dessverre ikke i lufttkjølt i år heller, men lover at dette blir siste året uten
Tistlo wrote:
eg reiser etter planen bortøve tidligare i veko pga at eg omsider har ferie den veko,så beste plassen og oppholda seg er jo der..svinger nok innom hemsedal anyway:=)
registrerar at vikjene er langt meir mobiliserte enn bergensarane
Ja, du er velkommen Tistlo!
Ser jo ut å kunne bli en god gjeng dette
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Etter generalforsamling i kveld var stemningen hjå oss i Vik at vi ynskjer å koma oss før avgårde. Altså at vi reiser frå Vik ein time før fyrste plan. Vinje kl 0830.
Veit at dette kanskje vert for tidleg for dykk frå Bergen?
Ellers får ein satse på to puljar.
Fint om de som har sagt de vert med kjem med ein tilbakemelding.
Vi er med uansett tidspunkt. Blir ikke så tidlig for oss uansett. Og det er deilig å komme tidlig frem!!
Så jeg håper bergenserene klarer å stå opp en time tidligere:):)
StarBugs Geir wrote:
Blir vel vidda no... Gudvangatunnellen opnar ikkje igjen på ei stund.
Du har nok rett der.. Da møter vi opp på Gol! Kommer vel en uppdatering her sener i uka om hvem som reiser når. Vi har fått sjofør til Niklas boble så det er ordnet.
Kjør pent allesammen!
Hvis vi kjører som planlagt 0800 fra Øyrane, og de fra Vik skulle være 0830 på Vinje, så er vi omtrent samtidig på Vangen. Om ikke de velger en helt annen rute....