Ikke så mye oppdateringer på denne annet enn at den er dagligbilen min nå i sommerhalvåret. 1600 som er i nå med doble dellorto går greit, men ikke noen reser. I kveld fant Ørjan/Ølle og jeg ut at vi måtte teste AFR verdiene/lambda på den for å finne ut om dysingen er rett på gasserene.
[img width=800 height=600]
http://i222.photobucket.com/albums/dd23 ... vmafrg.jpg[/img]
[img width=800 height=600]
http://i222.photobucket.com/albums/dd23 ... eek20v.jpg[/img]
Så hva fant vi ut?
1) vi må få oss en vannbrems slik at vi kan få kosistente data, da 50 sonen i svingene opp Birkelundsbakken ikke er den ideelle testbanen. (Eller velge en bedre "basis-løype"
2) vi må lese oss opp på hvilke verdier mortoren bør ha
3) finne en annen måte å feste lamdaen på en med sveisetang som hopper av i annenhver dump.
Også er den nok på den magre siden!