Uerfaren boble entusiast

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
myggen
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 16
Joined: Fri Apr 04, 2014 12:31 pm

Uerfaren boble entusiast

Post by myggen »

Hei!
Har en 1300 1968mod som kunne trengt en full gjennomgang av det elektriske anlegget.
Diverse lys som ikke fungere, vindusviskere, tankmåler og speedometer.
Skal inn på eu i slutten av juni så setter stor pris på hjelp, betaler selvsagt.

- Marius
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Uerfaren boble entusiast

Post by Tistlo »

ikje akkuratt eit spesielt avansert elektronikksystem på ein 68modell. vist du ikkje har planar om å vera uerfaren ganske lenge so kan du fiksa detta sjølv. du trenger eit multimeter, koblingsjema og eventuelt ein cola elle noko. begynn med å finna ut at batteriet er bra og at du har strøm TIL alle sikringar og FRÅ alle sikringar. so kan du luka ut bagatellfeil som at sikringen har dårlig kontakt osv. deretter finner du dei kretsane som køddar seg. sjekk jordingspunkt og at da er god kontakt og ikkje irr på pinnane. alle tegn til heimamekk på ledningsnettet bør sporast opp i og erstattast med ledningar lagt opp på rett måte. speedometeret er dreve av ein vaier so går rett på navet. da kan henda vaieren har komt inn i navet. den skal stikka ut i navkoppen venstre sia. tankmålar er fleire ting med. kjem anpå om den virkar eller er heilt vekke. da kan vera flottøren som har svikta eller sjølve målaren i speedometeret, og avogtil er da ein liten boks på baksida av speedoen som er syndebokken. ein spennings stabilisator for å hindra at målaren hoppar å dansar i takt med bensinen i tanken..
koplingskjema ligger på thesamba.com under teknisk og under wiring type 1.
TLF: 97419035
myggen
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 16
Joined: Fri Apr 04, 2014 12:31 pm

Sv: Uerfaren boble entusiast

Post by myggen »

Noen som har oversikt over riktig sikringstørrelser??
Attachments
image.jpg
image.jpg (44.53 KiB) Viewed 1521 times
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

Sv: Uerfaren boble entusiast

Post by Solan »

Se her:

http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 8T1-35.jpg

og her:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... w=previous

Koblingsskjema (de største strømforbrukerne er vindusviskere og evt. oppvarmet bakrute, disse bør ha 16A, resten kan ha 8A, hvis det ikke er mange ting knyttet til en sikring):

http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... lymers.jpg

eller:

http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... g_6869.jpg
Last edited by Solan on Mon Jun 22, 2015 3:31 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
myggen
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 16
Joined: Fri Apr 04, 2014 12:31 pm

Sv: Uerfaren boble entusiast

Post by myggen »

Kunne trengt litt motorhjelp, angående justering av forgasser evt gasswire.
Var ute å kjørt litt i går og på motorveiene etter 10-15sek begynner den å hoste litt, kan virke som forgasseren overfylles med fuel.
Er det evt gasswire enden som er feiljustert eller er det en justering på forgasseren?(kunne trengt litt forklaring)
Prøvde å gi litt snakk på gasswiren og dette så ut til å hjelpe, men kan ikke slakke mer..
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Uerfaren boble entusiast

Post by djupevik »

Eg ville googla litt om justering av forgasser. Ligger vel både videoar og tutorials. Eg har omtrent berre overhalt gasserane og kjørt dei på grunninstillingane så eg har ikkje så mykje peiling, men du har ei skrue eller to som justerer fuelmengden.

Vist du ikkje får noke respons ved justering der så kan det være at ventilen som skal stenge for bensin til gassaren når bensinkammeret er fylt opp ikkje stenger som den skal og at ein liten overhaling av forgassaren må til :)


Er hostinga sporadisk? Gir den seg eller blir det verre og verre? Justering av gassvaieren blir vel det samme som å justere litt på gasspedalen under kjøring.
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
hans
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1605
Joined: Sun Jan 17, 2010 11:07 pm
Location: Bergen

Sv: Uerfaren boble entusiast

Post by hans »

jeg er på bærtur hva justering angår. om motoren sviver er jeg fornøyd og av og til er det noen som forbarmer seg over den harkende motoren om jeg er med på en cruising. Anbefaler det siste :)
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Uerfaren boble entusiast

Post by Tistlo »

fant du ut av detta mr myggen?
eg har desverre ikkje hat muligheit til å svinga innom for å hjelpa deg, men da eg huksar er ivertfall at den gjekk heilt fint når eg hadde den, så med mindre da har vert nevla for mykje so er da isofall kun snakk om ting som kan skje under bruk. feks brent stift, drit i forgassaren etc. da er kjapt å hiva ut gassaren for ein rensk. trykkluft og bremserens kan løysa mykje problem sånn sett.
men at den flowar øve under kjøyring er nesten umulig å få til i praksis, så da er vel noko ant. mulig eg nevnte da men vist den hostar og harkar ved pådrag, men om du stampar inn clutchen når hostinga intreffer, og pumper på gassen, og den derpå responderar friskt og normalt , so betyr da at bensinpumpa er på veg til å ta kveld, ved at membranen lek og da vert ikkje levert nok suppa eller trykk til å ivareta framdriften ved pådrag, men den vil likavel funka som snus på ubelasta motor. heilt til pumpa streikar fullstendigt.. kan vera ein muligheit evt. men da må vel vera nokon i området som evt kan sjå på greiene??
TLF: 97419035
Post Reply