FÅTT TAK I - Hastar: 1stk berekula T2 - FÅTT TAK I

Gamle tilsalgstråder samles her

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

FÅTT TAK I - Hastar: 1stk berekula T2 - FÅTT TAK I

Post by Tistlo »

nokon som har 1 stk berekula til bay, ny liggande? har på veg ifrå tyskland men skulle hatt fort som f.
Last edited by Moshe on Fri Jun 05, 2015 11:00 pm, edited 1 time in total.
TLF: 97419035
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Ivar »

Du skulle ha ringt! Ligg i 2x nye på lur her :D
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Ivar »

Ein ting til.
Har nett skifta alle fire ein gong til på Plokkopp'en. Sist var i septober 2013. Har trilla (les: rista) 20'km omlag

Grunn til skifte, var at det var slitt hol i mansjettane på dei to øverste!?!
Ved demontering viste det seg at grunnen til dette er plastikken som er 'lagerskål' rundt kula er løsna og komme ned i mansjetten. Låg som eit laust appelsinskall inni mansjetten, og hadde gnagd set ut gjennom denne!!

Når eg no skifta kuler, hadde eg av mansjetten for å sjå kor det ser ut. Skrekkelig tort. Eit snev av noko kvitt feitt var det, men ikkje imponert.

Har derfor bora hol på toppen av alle kulene, og gjenga inn greasenipplar. Også på den sida var det forsvinnande lite smørelse. Det gjekk 11-14 pump i fettpressa før det kom ut på undersida.
Smører dei 5 niplane i forstillinga kvar 5000km, så om eg har 5 eller 9, så er det ikkje noko problem

Blir spennande å sjå om dette har nokon effekt.
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Tistlo »

takk for redningen. ein buss til på vegen og forhåpaneligvis til stavangertreffet i helge.

ang da andra, da skal vel vera bra romsleg rundt kulo før lagerskåla i plast får muligheit til å komma seg rundt?? er klar over dårlig smørning på nye kuler. vart hastemontert idag, må uansett skiftast fleire kuler på sikt(neste eu) så då vert da nok greasnipplar. da er einaste måten å få noko levetid ut av dei :thup
noko anna er desse meyle kulene har eit dårlig rykte på seg når da gjeld å vera for tronge i serken. korleis opplevde du da etter 20tusen kjørde km? mange so klagar på ingen sjølvoppreting osv ved skifte av alle kuler i eit hiv.
TLF: 97419035
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Solan »

Vi har dårlige erfaring med nye balljoint bærekuler på Grynet. Stive som gammal bikkjedritt :(
Sikkert ikke så dumt å montere smørenipler!  :thup

Supert hvis du kommer deg til Boretreffet da, Christer!  :thup
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Ivar »

Tistlo wrote: takk for redningen. ein buss til på vegen og forhåpaneligvis til stavangertreffet i helge.

ang da andra, da skal vel vera bra romsleg rundt kulo før lagerskåla i plast får muligheit til å komma seg rundt?? er klar over dårlig smørning på nye kuler. vart hastemontert idag, må uansett skiftast fleire kuler på sikt(neste eu) så då vert da nok greasnipplar. da er einaste måten å få noko levetid ut av dei :thup
noko anna er desse meyle kulene har eit dårlig rykte på seg når da gjeld å vera for tronge i serken. korleis opplevde du da etter 20tusen kjørde km? mange so klagar på ingen sjølvoppreting osv ved skifte av alle kuler i eit hiv.
Flott at du blei hjelpen.

Korleis det er mulig at plastskåla kan vri/snu seg slik, er eg usikker på. Har nokon tanker, sidan dette er retningsbestemte kuler ift senk. Då vil jo kulene gå i eit relativt skeivt inngrep. No har eg løfta min oppimot gamle høgder, så vinkelen i kulene er ikkje skrekkelig langt frå det optimale. Har ikkje opplevd dei som tronge ift bevegelse/lyd, men sjølvoppretting og retningsstabilitet er har eg vore fritatt for.

Dei kom tilbake ved montering av originalfelgar bak, og dekk med avrunda skulder framme :D

Elles er det fullt mulig å bore/gjenge/montere niplar utan å demontera meir enn å ta av dekket  :thup

God tur på tur uanz!
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by djupevik »

Kor borer man då? Midt i på motsatt side av spindelen? Eg bytta på bobla mi for 3 år sidan. Gikk vel eit år før det begynte å bli normal bevegelse i dei, men så køyre ikkje bilen så langt i året heller.. No ser eg at eine kula har sprekk i belgen så eg lura på å bytte, men er lite gira på dårlig oppretting og null demping igjen!
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Moshe
Global moderator
Global moderator
Posts: 3288
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:14 pm
Location: Ulset, Bergen
Contact:

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Moshe »

Vet ikke om dette er relevant info... men jeg har tidligere leitet etter nye belger...
Nå har Biltema i hvert fall et lite utvalg, greit å bytte om resten er ok...?

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilre ... 000036157/

Om de noensinne har det på lager er vel en helt annen sak... ::)
Attachments
kuleleddmansjett.jpg
kuleleddmansjett.jpg (28.2 KiB) Viewed 608 times
75 VW1303 Boble *8/8-2022
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007

69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
User avatar
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3009
Joined: Fri Sep 07, 2007 3:54 pm
Location: Bergen

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by VW 181 »

djupevik wrote: Kor borer man då? Midt i på motsatt side av spindelen? Eg bytta på bobla mi for 3 år sidan. Gikk vel eit år før det begynte å bli normal bevegelse i dei, men så køyre ikkje bilen så langt i året heller.. No ser eg at eine kula har sprekk i belgen så eg lura på å bytte, men er lite gira på dårlig oppretting og null demping igjen!
Helt ok løsning å bytte kun belgene, hvis kulene er i orden. Gjorde det på 181en, easy fix. Smurte godt inn med fett, funker helt fint.  :)
Unneberg har kun belger, koster 25,- og 40,- pr stk.
Delenr: 131-405-377 og 131-405-375/A

Mulig at disse kan passer T2, men det vet Unneberg.
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by djupevik »

Bestilte fra machine7.com der jeg kjøpte kulene, takk for tips! :thup
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Ivar »

djupevik wrote: Kor borer man då? Midt i på motsatt side av spindelen? Eg bytta på bobla mi for 3 år sidan. Gikk vel eit år før det begynte å bli normal bevegelse i dei, men så køyre ikkje bilen så langt i året heller.. No ser eg at eine kula har sprekk i belgen så eg lura på å bytte, men er lite gira på dårlig oppretting og null demping igjen!
Når eg bora påmontert på bilen, er det litt styrt av kor du kjem til. På dei øvre kulene blei det vertikalt på midten. På dei nederste blei det litt på skrå, i den kanten som stikk opp mot midten. Dette fordi det var lettaste måten å få boren til å ta.

Etter å ha bora forsiktig nesten gjennom, fyllte eg boren med grease, foe at sponen skulle bli med ut, og ikkje drysse ned i holet.
Samme med gjengetappen. Skrumaskin, sakte fart, og godt med grease, så føler eg at det gejkk greitt, utan forurensing ned i kula.

Dei nye kulene blei bora og gjenga før montering. tips er å bruke noplar med 90 grader vinkel på nede. Så er dei lettare å nå til seinare;-)
Last edited by Solan on Fri Jun 05, 2015 11:08 am, edited 1 time in total.
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2

Post by Tistlo »

noko å tenka på for dei so har fortsatt gode gamle orginalkuler på bilen som etterkvart begynnar å nerma seg ikkje godkjent slark. gjenga og fyra på nippel og trykka i dei open-wire greas. tar opp all slark og utsetter problemet leenge.
TLF: 97419035
Post Reply