Skulle tatt service og gjennom gang på 356 motor.Ser ikke det er noe mer hk å hente fra den..
Alt info er jeg takknemlig for
Er det et Verksted eller noen som kan gamle Porsche motorer
Moderator: Global moderator
Er det et Verksted eller noen som kan gamle Porsche motorer
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Sv: Er det et Verksted eller noen som kan gamle Porsche motorer
Jeg vil tro et et par av motorguruene på vwnorge har peil. Men kanskje en sjekk med veteranvognklubben her i byen hadde båret frukter ? Er sikkert en del ringrever der.
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Bare lurte om det fantes verksted ...Tenkte å gjøre det sikkelighans wrote: Jeg vil tro et et par av motorguruene på vwnorge har peil. Men kanskje en sjekk med veteranvognklubben her i byen hadde båret frukter ? Er sikkert en del ringrever der.
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Tipper Auto23 sitt motorverksted får det bra til. De er visst fortsatt i drift selv om bilsalget er lagt ned...
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
Kan anbefale Ferdinand Service. Eller Porsche Senter Bergen som no eies av Bergen Bilsenter.
Går du til Ferdinand så spør etter Tony, om du går til Porsche Senter Bergen så spør etter Leander
Si du er med i Boble-klubben og bekjent av meg, så kan det hende du får nice price, uten at eg kan garantere noe der
Går du til Ferdinand så spør etter Tony, om du går til Porsche Senter Bergen så spør etter Leander

Si du er med i Boble-klubben og bekjent av meg, så kan det hende du får nice price, uten at eg kan garantere noe der

Tlf:: 48606876
ok takk for tips Espen!!EsJo wrote:
Kan anbefale Ferdinand Service. Eller Porsche Senter Bergen som no eies av Bergen Bilsenter.
Går du til Ferdinand så spør etter Tony, om du går til Porsche Senter Bergen så spør etter Leander![]()
Si du er med i Boble-klubben og bekjent av meg, så kan det hende du får nice price, uten at eg kan garantere noe der![]()

1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT