Måtte kjøre på med litt tykkere lag ja. Det gjorde jeg når jeg lakker felgene også, men der var det litt enklere å holde øye med om det ble renning. Har fått sandblåst og grunnet litt smådeler i dag. Det ble sprayboksgrunning. Fikk anbefalt denne hos lakk og industri i Fana. Sytalaust å slippe å blande og rengjøre sprøyte Og så ble det et lag med lakk på undersiden. I går fikk jeg litt deler.. Jada, det skurer og går
Pass deg for alu slipestøv fra girkassa, IKKE bra å puste inn.
Ser bra ut, keep up the good work
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Spørsmålet er jo om magnesiumstøv er så mye bedre enn aluminium, men den var sikkert ikke så helsebringende den skiten som ble slipt vekk heller
Akkurat like langt faktisk! Godt at karosseriet mitt ikke er så mye arbeid med
I dag ble det montering av fjærplater med nye foringer og girkasse med nye girkassefester. Nye vaiere til gasspedalen, håndbrekk og clutch. Pedalsettet ble montert også i lag med håndbrekk, girstang og varmespaker. Kjekt å montere litt igjen
Attachments
image.jpg (50.94 KiB) Viewed 2517 times
image.jpg (46.95 KiB) Viewed 2516 times
image.jpg (79.71 KiB) Viewed 2483 times
image.jpg (47.18 KiB) Viewed 2491 times
image.jpg (65.96 KiB) Viewed 2490 times
image.jpg (72.08 KiB) Viewed 2486 times
image.jpg (33.49 KiB) Viewed 2518 times
Last edited by djupevik on Sat Mar 14, 2015 11:03 pm, edited 1 time in total.
Håper disse uansett er bedre enn de som stod på. Tror de bakre er noe Brasil greier men det forran var noe jp-group fra folkevogn.no. Hvorfor kan ikke Unneberg og Folkevogn.no skrive produsent på det de selger egentlig?
Last edited by djupevik on Mon Mar 16, 2015 1:07 pm, edited 1 time in total.
Det er fort gjort å få "gnikkelyder" i torsjonsrørene bak ved fjæring. Trur trikset her er talkum på gummi'n (hvis det er lov å si...)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein